Πρόσφατες Αγγελίες
- Πωλείται σετ πιάτα
- Πωλείται τραπεζάκι σαλονιού
- Ζητείται άτομο για φροντίδα ηλικιωμένης
- Πωλείται κατοικία στον Αγ. Προκόπιο
- Ζητείται βοηθός μάγειρα και βοηθός σερβιτόρου από επιχείρηση εστίασης στην πόλη
- Ζητείται προσωπικό από το ιδιωτικό πολυιατρείο Ιόνια Φροντίδα
- Διανομέας ζητά εργασία
- Ζητούνται υπάλληλοι γραφείου και οδηγοί από εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο αεροδρόμιο
- Ζητείται προσωπικό από παγωτατζίδικο
- Ζητείται άτομο για καθαρισμούς
Τι παίζει Σήμερα
![]() |
«Μιαούλης» και «Κολοκοτρώνης». Κερκυραϊκό Φωτογραφικό Αρχείο
«Μιαούλης» και «Κολοκοτρώνης»
Επιμέλεια: Γιώργος Σ. Ζούμπος
Από τα γνωστότερα καράβια στις ελληνικές θάλασσες κατά τα μεταπολεμικά χρόνια ήταν τα «τετράδυμα» επιβατηγά «Μιαούλης», «Κολοκοτρώνης», «Καραϊσκάκης» και «Κανάρης» τα οποία είχαν δοθεί στα πλαίσια των ιταλικών επανορθώσεων.
Τα «Μιαούλης» και «Κολοκοτρώνης» έκαναν για κάποια χρόνια το δρομολόγιο από Πειραιά προς Μπρίντεζι και αντίστροφα με ενδιάμεσο σταθμό την Κέρκυρα. Σε κάποιες περιόδους το δρομολόγιο αυτό προεκτείνονταν από Πειραιά προς Ρόδο, ενώ στους ενδιάμεσους σταθμούς ήταν και η Πάτρα.
https://www.corfuland.gr/el/istorika-kerkyra/istoriko-fotografiko-arxeio/miaoylis-kai-kolokotronis.-kerkyraiko-fotografiko-arxeio.html#sigProId0259273ab9
Τελευταίο έφυγε από την ακτοπλοϊα το «Μιαούλης» (εταιρεία Νομικού), το 1985, ενώ περισσότερο ταξίδεψε το «Καραϊσκάκης».
Και τα τέσσερα σκάφη ήταν ναυπήγησης 1952 («Μιαούλης», «Κανάρης» στo ναυπηγείο C.R.D.A. Monfalcone, «Καραϊσκάκης» στο ναυπηγείο Ansaldo του Livorno και «Κολοκοτρώνης» στο C.N. di Taranto), είχαν μήκος 81.54 μέτρα, πλάτος 12.83, βύθισμα 4.59 και ανέπτυσσαν ταχύτητα 14 κόμβων με 2 εξακύλινδρες μηχανές Fiat των 2100 ίππων.
Στις δημοσιευόμενες φωτογραφίες φαίνεται η πλώρη του «Μιαούλη» ενώ είναι αγκυροβολημένος στο Νέο λιμάνι και ο «Κολοκοτρώνης» ενώ πλέει ανάμεσα Καφέ Γυαλί και Βίδο.
(Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Ελευθερία» στις 24-02-2011. οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες προέρχονται από τη σελίδα www.nautilia.gr.)
Γιώργος Σ. Ζούμπος