Τι παίζει Σήμερα

Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους
Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Υγιεινά και γευστικά σνακ για τα παιδιά σας

Ένα υγιεινό σνακ προσδίδει θρεπτική αξία από όλες τις ομάδες συστατικών, δηλαδή υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες , καλά λιπαρά και βιταμίνες. 

Υγιεινά και γευστικά σνακ για τα παιδιά σας

Μιλώντας γενικά, οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες κρατούν τα παιδιά χορτασμένα για περισσότερο χρόνο και είναι γεμάτες με θρεπτικά συστατικά. Να είστε λοιπόν επιλεκτικοί στην επιλογή του σνακ και να μάθετε και τα παιδιά σας να είναι. Δώστε τους το καλό παράδειγμα γιατί όσο τα παιδιά μεγαλώνουν σας μιμούνται.

Συχνά πολλές μαμάδες μου παραπονιούνται πως δυσκολεύονται αρκετά στην προσπάθειά τους να πείσουν τα παιδιά τους να φάνε υγιεινά. Υπάρχουν όμως τρόποι που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τα παιδιά σας να αγαπήσουν αυτές τις τροφές όσο δύσκολο και αν σας φαίνεται!

Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη προσπάθεια, δημιουργικότητα και αρκετή φαντασία ώστε να τα κάνετε να δοκιμάσουν με μεγάλη ευκολία αλλά και να αγαπήσουν ακόμα και τις πιο υγιεινές τροφές!

Το να φτιάχνετε τα δικά σας σνακς, είτε για κατανάλωση στο σπίτι, είτε για το σχολείο είτε για μια έξοδο, είναι η καλύτερη επιλογή και σίγουρα πιο φιλική και για την τσέπη σας.

Τέτοια μπορεί να είναι:

  • Γιαούρτι με μέλι ή φρούταΥγιεινά και γευστικά σνακ για τα παιδιά σας
  • Τοστ ολικής μαζί με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό
  • Ψωμί ολικής άλεσης μέλι ή μαρμελάδα και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό
  • Φέτα ψωμί ολικής με μαλακό τυρί και στικάκια λαχανικών
  • Ένα κομμάτι πίτσα, με λεπτή ζύμη, περισσότερη σάλτσα ντομάτας και λιγότερο τυρί
  • Ένα βραστό αυγό και ψωμί ολικής άλεσης
  • Αυγόφετες
  • 1 κομμάτι σπιτικό κέικ
  • Μικρά κομμάτια φρούτων μέσα σε ένα χωνάκι παγωτού
  • Milkshake: (½ ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά, ½ ποτήρι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, φρέσκιες φράουλες ή κεράσια και 2 κουταλίες κομμάτια μαύρης σοκολάτας σε ενα μπλέντερ και χτυπήστε μέχρι να δημιουργηθεί ένα ομοιογενές μείγμα).
  • Μία κούπα γάλα με χαμηλά λιπαρά και δημητριακά ολικής άλεσης
  • Ένα μικρό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
  • Ωμά λαχανικά με ντρέσινγκ χαμηλό σε λιπαρά και ένα αυγό βραστό.
  • Κουλούρι ολικής άλεσης και 1 ποτήρι σοκολατούχο γάλα χωρίς ζάχαρη.
  • Φέτα ψωμί ολικής, τυρί ή μαρμελάδα και ένα ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά.
  • Muffins με φρούτα (πχ μπανάνα) και καρύδια
  • «Σουβλάκια» φρούτων σκέτα ή βουτηγμένα σε σοκολάτα
  • Μπανάνα με σοκολάτα υγείας και τριμμένο καρύδι
  • Ψητά μήλα με μέλι και κανέλα
  • Μιλκ σέικ μπανάνας με κακάο (Υλικά: 1 μπανάνα ώριμη, 1 κουταλιά κακάο , 1 μεγάλο ποτήρι γάλα, 1 κ.γ μέλι)

Όπως βλέπετε η λίστα των υγιεινών σνακς είναι μεγάλη και βάζοντας τη φαντασία σας να δουλέψει μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερη! Εσείς απλά δημιουργείστε!

 

Μαρία Μπαλή, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Start Diet

Διεύθυνση: Σταματίου Δεσύλλα 12

Τηλ. Επικοινωνίας: 26610 20882

Κιν: 6944217235

Facebook page: Startdiet by Maria Bali

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Vrachos

Παλαιοκαστρίτσα

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News