Πρόσφατες Αγγελίες
- Ζητείται προσωπικό από το Libro d'oro
- Ζητείται προσωπικό από το Sway
- Ζητείται μάγειρας/σσα και barista από τον παντοκαφενέ Μπρίκι
- Ζητείται hostess/συνοδός σκάφους αναψυχής
- Ζητείται καθαριστής/τρια καταστήματος από την εταιρεία Lidl
- Ζητείται υπάλληλος καταστήματος από την εταιρεία Lidl
- Ζητείται υπάλληλος καταστήματος από την εταιρεία Lidl στην Λευκίμμη
- Ζητείται σερβιτόρος/α στην Ρόδα
- Αναλαμβάνουμε διαχείριση ακινήτων
- Ζητούνται οδηγοί από τη Sixt
Τι παίζει Σήμερα
Η Ομάδα της Google: Αναπτύξτε την επιχείρησή σας μέσω Internet και Νέες Τεχνολογίες
Δυναμικό παρόν έδωσε η ομάδα του Corfuland στην εκδήλωση της Google “Grow Greek Tourism Online” που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 16 Απριλίου στην Κέρκυρα. Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η συμβολή του internet στον Ελληνικό τουρισμό καθώς και στην αποτελεσματική προβολή μιας επιχείρησης.
Η ανάπτυξη του internet είναι ραγδαία και η χρήση του έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Έρευνες της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος δείχνουν τέσσερις στους δέκα Έλληνες να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό υπολογιστή και έναν στους τρεις να έχει internet. Καθώς η αγορά μετασχηματίζεται, οι καταναλωτές στρέφονται στο internet για την οργάνωση των διακοπών τους , εγκαταλείποντας τους παραδοσιακούς τρόπους. Έτσι το 80% των ανθρώπων που έχουν σκοπό να ταξιδέψουν κάνουν την έρευνα για τις διακοπές τους μέσω internet.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Google και τους στατιστικούς πίνακες που παρουσίασε, τα στάδια του ταξιδιού χωρίζονται σε:
-
Έμπνευση 44%, η οποία προέρχεται από τον κοινωνικό περίγυρο και την πλοήγηση στο internet και αποτελεί την αφορμή για να αρχίσει κάποιος την πιο συγκεκριμένη αναζήτηση,
-
Σχεδιασμός 31%, η απόφαση για διακοπές έχει παρθεί και ξεκινούν οι αναζητήσεις για να οργανωθεί το ταξίδι. Στο στάδιο αυτό οι ταξιδιώτες ψάχνουν για εισιτήρια, διαμονή και δραστηριότητες στον προορισμό τους.
-
Booking 2%, αφού έχει γίνει η έρευνα αγοράς κλείνονται τα εισιτήρια του ταξιδιού και γίνονται οι κρατήσεις δωματίων ή καταλυμάτων.
-
Εμπειρία 11%, αφού οι ταξιδιώτες έχουν φτάσει στο μέρος των διακοπών τους, μοιράζονται τις εμπειρίες τους σε blogs, sites και social media και αυτό πυροδοτεί την έμπνευση και σε άλλους για να ξεκινήσει ξανά ένας νέος κύκλος ταξιδιού.
Οι 10 χώρες που έψαξαν περισσότερο για τα Νησιά του Ιονίου κατά τη διάρκεια του 2014 είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρουμανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Ρωσία, η Αυστρία, η Ουγγαρία και οι Ηνωμένες Πολιτείες.
Οι αναζητήσεις γίνονται καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου, ξεκινούν από τον Ιανουάριο και κορυφώνονται στα μέσα του Ιουλίου. Το 80% της πρώτης αναζήτησης που δίνει την ιδέα των διακοπών, γίνεται από κινητή συσκευή, ενώ το 25% των ταξιδιωτών έχουν κάνει την κράτηση τους από το κινητό τους και το 18% από το tablet τους.
https://www.corfuland.gr/el/texnologia/kerkyra/google-pos-na-anaptyksete-tin-epixeirisi-sas-meso-internet.html#sigProIdb92f70ed3c
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αναπτύσσονται χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και τα στατιστικά δείχνουν ότι αναπτύσσονται τουλάχιστον δύο φορές ταχύτερα από εκείνες που έχουν ελλιπή ή και καθόλου παρουσία στο διαδίκτυο.
https://www.corfuland.gr/el/texnologia/kerkyra/google-pos-na-anaptyksete-tin-epixeirisi-sas-meso-internet.html#sigProId5faa5ed223
Για να έχει μια επιχείρηση αποτελεσματική παρουσία στο διαδίκτυο, χρειάζεται 3 πράγματα:
-
Ιστοσελίδα απλή και γρήγορη με καλή παρουσία σε κινητά και tablet.
-
Διαφήμιση σε ιστοσελίδες με banner, άρθρα ή διαφόρων τύπων καταχωρήσεις, με google adwards, google my bussiness, seo, remarketing και email marketing.
-
Social media μέσα από τα οποία χτίζεται καλύτερη σχέση με του πελάτες, δημιουργείται σε αυτούς ολοκληρωμένη εικόνα για το προφίλ της επιχείρησης και υπάρχει συνεχής επαφή μεταξύ επιχείρησης-πελατών.
Το internet έχει γίνει πια αφετηρία για κάθε είδους έρευνα αγοράς και η διαφήμιση μέσω αυτού αποτελεί τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο προβολής μια επιχείρησης. Είναι προσβάσιμη 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, έχει πολλαπλές δυνατότητες στόχευσης, προσφέρει ευελιξία κόστους και χαμηλότερο κόστος σε σχέση με άλλα μέσα, έχει μετρήσιμα αποτελέσματα και ανοίγει νέες αγορές.
Σύνταξη: Χριστιάνα Παππά