Πρόσφατες Αγγελίες
- Ζητείται υπάλληλος υποδοχής
- Ζητείται προσωπικό για καφετέρια στο κέντρο της πόλης
- Αναζητώ γκαρσονιέρα για ενοικίαση
- Ζητείται άτομο για ρεσεψιόν
- Ζητείται μάγειρας/μαγείρισσα για εστιατόριο στον Κάβο
- Ζητείται πωλητής/τρια από κατάστημα
- Ζητείται προσωπικό από το Corfu Aquarium στη Παλαιοκαστρίτσα
- Ζητούνται οδηγοί
- Ζητείται ομάδα καθαρισμού οχημάτων από την Megarentals
- Ζητείται λαντζιέρα, σερβιτόροι και βοηθοί από επιχείρηση στο κέντρο
Τι παίζει Σήμερα
![]() |
Τα πρώτα πορθμεία στη γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα
Η πορθμειακή γραμμή Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα εξυπηρετείται σήμερα με αρκετά πλοία ανοικτού και κλειστού τύπου και, χάρη στα «κλειστά», σπάνια οι καιρικές συνθήκες διακόπτουν τη συγκοινωνία.
Δεν ήταν όμως έτσι τα πράγματα μισό αιώνα πριν.
Μόλις στις αρχές της δεκαετίας 1950-1960 η γραμμή άρχισε να «ξεφεύγει» από σκάφη όπως η «Μακρίνα» και να είναι δυνατή η μεταφορά φορτηγών και λεωφορείων.
Το πρώτο πορθμείο ήταν ο «Ευβοϊκός» (στον οποίο αναφερθήκαμε πρόσφατα και πάλι), ένα μετασκευασμένο αποβατικό 650 τόνων τύπου LCT4 του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, το οποίο στη δημοσιευόμενη φωτογραφία του 1958 (από τη σελίδα www.nautilia.gr) είναι ελλιμενισμένο στο λιμάνι της Άνδρου.
Στη δεύτερη φωτογραφία, η οποία προέρχεται από την ίδια σελίδα, και είναι επιστολικό δελτάριο (πιθανόν του καταστήματος Αδελφών Κόκκαλη) φαίνονται οι …διάδοχοι του «Ευβοϊκού», τα πορθμεία «Ακρόπολις» (990 τόνων) και «Κέρκυρα» (260 τόνων) τα οποία εξυπηρέτησαν μαζί με το «Ηγουμενίτσα» για πολλά χρόνια τη γραμμή.
Επιμέλεια:Γιώργος Ζούμπος