Τι παίζει Σήμερα

Casting Call @ Angsana, 20-25/05/2024

Ώρα έναρξης: 05:00
Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους
Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Συμβουλές διατροφής για πριν και μετά την άσκηση

Η επίτευξη μιας σωστής προπόνησης υπερβαίνει τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε ή τα μίλια που τρέχετε στον δρόμο ή στον διάδρομο (αν και αυτό βοηθά επίσης). Αυτό που βάζετε στο σώμα σας πριν και μετά από έναν αγώνα ή μια προπόνηση μπορεί είτε να βοηθήσει ή να εμποδίσει την απόδοσή σας.

Ανεξάρτητα από το τι είδους άσκηση σας ταιριάζει, εδώ είναι μερικές συμβουλές για τα καλύτερα τρόφιμα για φαγητό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια προπόνηση.

Συμβουλές διατροφής για πριν και μετά την άσκηση

Πριν την προπόνηση

Πριν από τη συνεδρία σας χρειάζεται να ενυδατώσετε τον οργανισμό σας και να εφοδιάσετε το σώμα σας με ενέργεια. Δοκιμάστε αυτά τα τρόφιμα και τα ποτά προτού να αρχίσετε την αθλητική σας δραστηριότητα. Σε μια μελέτη, οι άνθρωποι που ήταν ελαφρώς αφυδατωμένοι ήταν συνήθως σε θέση να αποδώσουν στο περίπου 75 τοις εκατό της συνηθισμένης τους απόδοσης. Επαρκής ενυδάτωση πριν την προπόνηση σημαίνει με 2 έως 3 φλιτζάνια νερό, 2 έως 3 ώρες πριν από την άσκηση. (Αν είστε πρωινός τύπος, απλά προσπαθήστε να πιείτε λίγο νερό προτού να ξεκινήσετε – δεν χρειάζεται να ρυθμίσετε τον ξυπνητήρι σας 3 ώρες πριν την προπόνηση για να πιείτε νερό.) Είναι επίσης σημαντικό να πάρετε μια καλή ποσότητα από υδατάνθρακες πριν την προπόνηση, καθώς και λίγη πρωτεΐνη και λίπος αν πρόκειται να διαρκέσει αρκετά η προπόνηση. Εάν είχατε ένα γεύμα πριν από δύο ώρες από την έναρξη της προπόνησής σας και δεν έχετε αίσθημα πείνας, πιθανόν να είστε εντάξει. Εάν χρειάζεστε μια προ-προπόνηση ώθηση, δοκιμάστε να έχετε ένα μικρό σνακ που είναι ως επί το πλείστον απλοί υδατάνθρακες (μια φέτα με φιστικοβούτυρο ή 1/2 μπανάνα ή μια μπάρα δημητριακών) περίπου 60 λεπτά πριν από την άσκηση για να μείνουν σταθερά τα επίπεδα της ενέργειά σας.

Κατά τη διάρκεια της προπόνησης

Κατά τη διάρκεια σύντομων περιόδων άσκησης (λιγότερο από μισή ώρα), συνήθως δεν είναι απαραίτητο να καταναλώνετε «καύσιμα» κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ωστόσο, για μεγαλύτερες σε διάρκεια προπονήσεις, μπορεί να είναι πραγματικά σημαντικό. Προσέχοντας παράλληλα να παραμένετε ενυδατωμένοι, αυτά τα τρόφιμα μπορούν να κρατήσουν τους ηλεκτρολύτες σας υπό έλεγχο και να κρατήσετε τους μυς σας κινούνται με τον τρόπο που θέλετε.

Μέλι: Το μέλι όπως η ζάχαρη, έχει ίσα μέρη φρουκτόζης και γλυκόζης, αλλά περιέχει επίσης μια πληθώρα αντιοξειδωτικών και βιταμινών. Εάν πρόκειται να είστε εν κινήσει για λίγο και χρειάζεστε κάτι φορητό (για παράδειγμα, για μεγάλη απόσταση), προμηθευτείτε φακελάκια μελιού μιας χρήσης , που πωλούνται στα περισσότερα μεγάλα καταστήματα τροφίμων.

Νερό: Για τους περισσότερους το απλό νερό είναι αρκετό για να σας κρατήσει ενυδατωμένους (εξαίρεση μια πολύ μεγάλη σε διάρκεια ή έντονη άσκηση).

Μετά την προπόνηση

Το δύσκολο κομμάτι τελείωσε: έχετε ολοκληρώσει την προπόνησή σας. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει όταν η απόδοση σταματά. Η κατανάλωση φαγητού είναι σημαντική για την επίτευξη του στόχου σας ή ακόμα και για την αποφυγή πόνου ή φλεγμονής. Μετά από μια προπόνηση, φροντίστε να αναπληρώσετε με ένα μίγμα πρωτεϊνών και υδατανθράκων. Απολαύστε ένα σνακ όπως το γιαούρτι, χούμους και λαχανικά ή φέτες γαλοπούλα και τυριού με ψωμί ή κράκερ μέσα σε 30 λεπτά από το τέλος της προπόνησής σας για βέλτιστη αποκατάσταση. Όταν είστε σε θέση, επιλέξτε ολόκληρα τρόφιμα αντί για υψηλής επεξεργασίας πρωτεϊνικές μπάρες ή ροφήματα ενέργειας. Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι μύες σας επιδιορθώνονται και αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια της αποθεραπείας, όχι κατά τη διάρκεια της άσκησης. Έτσι, ακόμη και αν πάρετε ένα σνακ μετά την προπόνηση, προτιμήστε να έχετε ένα πλήρες γεύμα με λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, υγιές λίπος και άπαχη πρωτεΐνη μέσα σε δύο ώρες, για να διατηρήσετε την ενέργειά σας και να βοηθήσετε τους μυς σας να αναδημιουργηθούν. Ελέγξτε αυτά τα τρόφιμα για να βεβαιωθείτε ότι αποκομίζετε τα μέγιστα οφέλη από την προπόνησή σας.

Γάλα σοκολάτας: Εάν η προπόνηση σας διαρκεί μία ώρα ή περισσότερο, πιείτε ένα ποτήρι σοκολάτας (ή απλό) γάλα. Οι υδατάνθρακες σε αυτό θα συμβάλουν στην αναπλήρωση της ενέργειας που αποθηκεύεται στους μυς σας (που ονομάζεται αποθήκευση γλυκογόνου) και βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών – περισσότερο από ένα ποτό μόνο με υδατάνθρακες. Δεν σας αρέσει το γάλα; Αναπληρώστε με ένα σνακ μετά την προπόνηση μπανάνας και φιστικοβούτυρου ή γιαούρτι.

Πηγή: https://www.botrini.gr/

Corfuland Live Webcams

Oasis

Πέραμα, Κέρκυρα

Δείτε live

Akti Kontogialos

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Τα Δίχτυα

Δασσιά

Δείτε live

Προβεβλημένες Αγγελίες

  1. Ζητείται υπάλληλος για συσκευαστήριο ρούχων 20.05.24
  2. Ζητούνται διανομείς από την Σέσουλα 20.05.24
  3. Ζητείται προσωπικό στο Κομμένο 20.05.24
  4. Ζητείται εκπρόσωπος εξυπηρέτησης από την Hertz 20.05.24
  5. Ζητείται οδηγός από την βιοτεχνία πάγου Ice maker 20.05.24
  6. Ζητείται υπάλληλος από τουριστικό κατάστημα στους Λιαπάδες 20.05.24
  7. Ζητείται άτομο για λάντζα 20.05.24
  8. Ζητείται σερβιτόρος/α από καφετέρια στη Μαρίνα Γουβιών 20.05.24
  9. Ζητείται άτομο για κρύα κουζινα/λάντζα από καφέ στη Μαρίνα Γουβιών 20.05.24
  10. Ζητούνται πωλητές/ταμίες από την εταιρεία Orchestra 20.05.24
  11. Ζητείται πωλητής/τρια από το ζαχαροπλαστείο καφέ Δέσποινα 20.05.24
  12. Ζητείται προσωπικό από το Nautilus cafe 20.05.24
  13. Ζητείται προσωπικό από πλυντήρια 20.05.24
  14. Ζητείται προσωπικό από το ξενοδοχείο Albatros στα Μωραΐτικα 20.05.24
  15. Ζητείται νέος/α για τη θέση barista από καφέ στο κέντρο 20.05.24
  16. Ζητείται προσωπικό από το κατάστημα Muses 20.05.24
  17. Ζητείται προσωπικό από το Byoung 20.05.24
  18. Ζητείται καμαριέρα/καθαρίστρια από ξενοδοχείο στη Μεσογγή 20.05.24
  19. Ζητείται προσωπικό από το ξενοδοχείο Potamaki Beach Hotel στις Μπενίτσες 20.05.24
  20. Ζητείται υπάλληλος γραφείου από την εταιρεία Vision Yachting στο Κοντόκαλι 20.05.24
  21. Ζητείται ρεσεψιονίστ από το ξενοδοχείο Popi Star στα Γουβιά 20.05.24
  22. Ζητούνται συνεργάτες από την Aqualand Corfu Waterpark 20.05.24
  23. Ζητούνται άτομα για service και bar 20.05.24
  24. Ζητούνται σερβιτόροι/ες στην παλιά πόλη 20.05.24
  25. Ζητείται οδηγός και αποθηκάριος από την εταιρεία Αφοί Πορτοκαλίδη ΑΕ 20.05.24
  26. Ζητείται υπάλληλος τουριστικού γραφείου στη νότια Κέρκυρα 18.05.24
  27. Ζητείται σερβιτόρος/α και barista από τo Nostos Hall 18.05.24
  28. Ζητείται οδηγός διανομής εμπορευμάτων από την Εταιρία Cofeco 18.05.24
  29. Ζητείται προσωπικό από ξενοδοχειακή επιχείρηση 18.05.24
  30. Ζητείται προσωπικό από κατάστημα ρούχων στην παλιά πόλη 18.05.24

Corfuland Tips

Corfuland News