Τι παίζει Σήμερα

Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Σεμινάριο για τον τουρισμό «Σύγχρονες διαδικασίες και δεξιότητες στο Hotel Management - F&B»

Σε συνέχεια της μεγαλύτερης Ημέρας Καριέρας προσωπικού, που θα γίνει την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου (10:00-14:00) στο ξενοδοχείο Corfu Palace, θα διεξαχθεί την επόμενη ημέρα (Σάββατο 3 Φεβρουαρίου) ένα μοναδικό στο είδος του 6ωρο σεμινάριο (10:00-16:00) για εργαζόμενους, φοιτητές και στελέχη του τουρισμού, με εισηγητή τον ιδρυτή της InnJobs.net κ. Αργύρη Νταουλιάρη, στο εκπαιδευτικό κέντρο της SiLICON Urban Ecosystem. (Δονάτου Δημουλίτσα 19, πλ. ψυχιατρείου), με Θέμα:

''Σύγχρονες διαδικασίες και δεξιότητες στο Hotel Management - F&B Department''

Σεμινάριο για τον τουρισμό «Σύγχρονες διαδικασίες και δεξιότητες στο Hotel Management - F&B»

Περιγραφή Σεμιναρίου:

Αυτό το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους συμμετέχοντες και στους επαγγελματίες της φιλοξενίας και του κλάδου, μια ολοκληρωμένη κατανόηση των βασικών εννοιών και διαδικασιών που σχετίζονται με την Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων και την Διαχείριση Ολικής Ποιότητας (TQM) αλλά και τις Επισιτιστικές Μονάδες (F&B).

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν επικαιροποιημένες γνώσεις και δεξιότητες, για το πώς αυτοί οι κρίσιμοι τομείς συνδέονται μεταξύ τους και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη άριστης λειτουργικότητας και στη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των διαφόρων τμημάτων στον ξενοδοχειακό κλάδο.
*Θα δοθεί και βεβαίωση παρακολούθησης από το IST College.

Σεμινάριο για τον τουρισμό «Σύγχρονες διαδικασίες και δεξιότητες στο Hotel Management - F&B»

Στόχοι Προγράμματος:
-Ανάπτυξη των χρήσιμων κρίσιμων γνώσεων και δεξιοτήτων για τη διαχείριση των ξενοδοχείων και την εστίαση.
-Κατανόηση και εφαρμογή των βασικών αρχών και πρακτικών του Hotel Management και του F&B Department καθώς και των υπόλοιπων τμημάτων (Front office, sales, room division).
-Εξοικείωση με τις σύγχρονες διαδικασίες σχεδιασμού και διαχείρισης μενού.
-Ανάπτυξη των δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών και οργάνωσης εστιατορίων/cross selling/up-selling.

Σε ποιους απευθύνεται:
-Σε Διευθυντές ξενοδοχείων
-Σε Operations Managers
-Σε F&B Managers
-Σε F&B Ass.Managers
-Σε σπουδαστές και αποφοίτους σχολών Τουρισμού
-Σε εργαζόμενους στον τομέα του Τουρισμού

Οφέλη Παρακολούθησης:
-Ανάπτυξη καίριων γνώσεων και δεξιοτήτων για την αποτελεσματική διαχείριση ξενοδοχείων και εστιατορίων.
-Ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις και τις καλύτερες πρακτικές στον τομέα του Hotel Management και του F&B Management.
-Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων για τον σχεδιασμό μενού, την εξυπηρέτηση πελατών και την οργάνωση εστιατορίων.
-Εφαρμογή των αρχών της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας (TQM)
-Στρατηγικές για την αποτελεσματική λειτουργία των δωματίων ενός ξενοδοχείου και του εστιατορίου.
-Δείκτες πληρότητας (Sales/Revenue).
-Front Office
-Μελέτες περιπτώσεων πραγματικών ξενοδοχείων και πρακτικά παραδείγματα από επιτυχημένους Ομίλους, που παρέχουν πληροφορίες για το πώς να εφαρμόσουν τις έννοιες που έχουν μάθει στις δικές τους ξενοδοχειακές λειτουργίες.
Συνολικά, θα αποκτήσετε πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική διαχείριση του ξενοδοχείου, διασφαλίζοντας πλήρη διαχείριση ποιότητας, αποτελεσματικές λειτουργίες και έλεγχο κόστους, προσφέροντας εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών και μεγιστοποιώντας την κερδοφορία.

*Το κόστος συμμετοχής για το (6ωρο σεμινάριο του Σαββάτου), είναι 120€/άτομο και για 2 ή περισσότερα άτομα παρέχεται έκπτωση και διαμορφώνεται στα 90€/άτομο. (+φπα).
Για τους φοιτητές/σπουδαστές το κόστος είναι 70€.

(*ενδεικτικό κόστος σεμιναρίου ανα ώρα, περίπου 15€/ώρα εκπαίδευσης).

*Για την εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής, στο σεμινάριο ''Hotel Management and F&B Department'', μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην ειδική φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος ΕΔΩ! ή στέλνοντας δήλωση συμμετοχής στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  , με τα ονόματα και τον αριθμό των συμμετεχόντων που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το σεμινάριο.

*Στις εγγραφές θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Βιογραφικό κ. Αργύρη Νταουλιάρη:

Ο Αργύρης Νταουλιάρης είναι ο ιδρυτής της Innjobs.net, της μεγαλύτερης πλατφόρμας ευρέσεως εργασίας στον τουρισμό για ξενοδόχους και ξενοδοχοϋπαλλήλους. Έχει διατελέσει επί σειρά ετών Γενικός Διευθυντής σε Ομίλους Ξενοδοχείων, Διευθυντής Ξενοδοχείου, Διευθυντής Επισιτισμού σε Ομίλους Ξενοδοχείων (Grecotel, Classical Hotels, Elounda Domes, Sheraton Sofia Balkan, Metropol Palace Belgrade, Amalia Group of Hotels Athens, Nafplio, Olympia, Delphi, Kalambaka, Preveza). Έχει σπουδάσει Τουριστικά στην Ελλάδα με υποτροφία στον όμιλο της Accor στο Παρίσι και έχει ένα πτυχίο στο Marketing από την ΑΣΟΕΕ και ένα πτυχίο στην Τιμολογιακή Πολιτική και Στρατηγική Ξενοδοχείων από το Πανεπιστήμιο Cornell USA. Έχει διατελέσει καθηγητής στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο, New York College, ΙΙΕΚ America, ΙΙΕΚ Etoile by Les Chefs, IIEK Ακμή, ΙΙΕΚ Palmier Bistro, στα μαθήματα της Λειτουργίας των Ξενοδοχείων, F&B Management, Sales & Marketing, F&B Cost Control, H/R (παραγωγικότητα προσωπικού, εργασιακές σχέσεις), όπως και έχει διατελέσει για χρόνια με το Kariera.gr και την TUV Nord σεμινάρια με θέμα την Ξενοδοχειακή Λειτουργία και το H/R Department. Είναι στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, σύμβουλος για ομίλους ξενοδοχείων, σύμβουλος για την τιμολογιακή πολιτική και στρατηγική των ξενοδοχείων αλλά και την λειτουργική επάνδρωση των ξενοδοχείων σε εργασιακό επίπεδο έως και σήμερα.

*Για κάθε πληροφορία και συμμετοχή μπορείτε να επικοινωνείτε με τον συντονιστή κ.Γεωργοτά Ιωάννη στο email: giannisgeorgotas@ gmail.com και στο τηλεφωνο 6945708327.

Corfuland Live Webcams

Oasis

Πέραμα, Κέρκυρα

Δείτε live

Mojitos

Ύψος

Δείτε live

Akron

Παλαιοκαστρίτσα, Κέρκυρα

Δείτε live

Corfuland News