Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Novoville: αποστολή αιτημάτων για την επίλυση προβλημάτων Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας

Αιτήματα και ενημέρωση δημοτών μέσω εφαρμογής για έξυπνα κινητά τηλέφωνα

Τη χρήση νέων τεχνολογιών στις διοικητικές του δομές με καταγραφή και παρακολούθηση αιτημάτων καθημερινότητας των δημοτών υιοθετεί ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, πρωτοπορώντας με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας και διάδρασης Δήμου – δημότη, «Novoville».

Novoville: αποστολή αιτημάτων για την επίλυση προβλημάτων Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας

Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών πλευρών, βρίσκεται στον πυρήνα των προσπαθειών της δημοτικής αρχής από την αρχή ανάληψης των καθηκόντων της και το εν λόγω πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε αποκλειστικά με ίδιους πόρους.

Τι περιλαμβάνει και πως λειτουργεί η πλατφόρμα

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία του νησιού. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω δωρεάν εφαρμογής «Novoville»για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android και την οποία θα πρέπει οι χρήστες να κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα.

Τέσσερα απλά βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν:

  • Επιλογή τοποθεσίας

  • Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

  • Προσθήκη φωτογραφίας ( προαιρετικά)

  • Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς του πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντάς την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Πολύτιμο εργαλείο για δημότες και Δήμο

Κύριος στόχος της δημοτικής αρχής είναι να προωθήσει την εφαρμογή Novoville ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες και να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που θα επιλέγουν για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο σε όλα τα επίπεδα.

Όπως δήλωσε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Μερόπη Υδραίου σε πρόσφατη ενημέρωση που έγινε για την εφαρμογή του προγράμματος στο προσωπικό του Δήμου στο Δημοτικό Θέατρο: “όραμα και στόχος μας είναι η Δημοτική Αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.

Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημά μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη. Κάνουμε ακόμα ένα βήμα στη συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου. Παράλληλα, έχουμε ανοίξει ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί. Είμαι αισιόδοξη ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε

πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα του τόπου μας με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας».

Να υπενθυμίσουμε ότι ο πενταψήφιος αριθμός 1 5 6 0 1 αποτελεί πλέον την Κεντρική πύλη εισόδου τηλεφωνικής επικοινωνίας για οποιοδήποτε πρόβλημα απασχολεί τους Δημότες και τους επισκέπτες του Δήμου μας.

Kατεβάστε την εφαρμογή στο κινητό σας «Novoville»

 

Corfuland Live Webcams

Oasis

Πέραμα, Κέρκυρα

Δείτε live

Mojitos

Ύψος

Δείτε live

Akron

Παλαιοκαστρίτσα, Κέρκυρα

Δείτε live

Προβεβλημένες Αγγελίες

  1. Ζητείται προσωπικό από τα Kazianis super market 16.03.24
  2. Ζητούνται σύμβουλοι πωλήσεων από την εταιρεία Κωτσόβολος 16.03.24
  3. Ζητείται υπάλληλος τουριστικού γραφείου στη νότια Κέρκυρα 16.03.24
  4. Ζητείται οδηγός οδικής βοήθειας 16.03.24
  5. Ζητείται barista στη Δασιά 16.03.24
  6. Ζητούνται συνεργάτες από εστιατόριο στην πόλη 16.03.24
  7. Ζητείται προσωπικό από εστιατόριο στην πόλη 16.03.24
  8. Ζητείται πωλητής/τρια από κοσμηματοπωλείο εντός πόλεως 16.03.24
  9. Ζητείται υπάλληλος από τουριστική επιχείρηση στην παλαιά πόλη 16.03.24
  10. Ζητείται merchandiser από την PepsiCo Hellas 16.03.24
  11. Ζητείται προσωπικό από κατάστημα στο κέντρο με γυναικεία είδη 16.03.24
  12. Ζητείται υπάλληλος γραφείου και oδηγός VIP van από Ναυτικό Πρακτορείο 16.03.24
  13. Ζητείται barista από το Coffee experience στο Σολάρι 16.03.24
  14. Ζητείται προσωπικό από το Musclemania Vergi Gym και το BE studio Pilates 16.03.24
  15. Ζητείται οδηγός από την βιοτεχνία πάγου Ice maker 16.03.24
  16. Ζητείται προσωπικό καθαριότητας από την εταιρεία Ανοδική 16.03.24
  17. Ζητούνται φύλακες ασφαλείας από την εταιρεία Ήφαιστος 16.03.24
  18. Ζητείται horeca business developer 16.03.24
  19. Ζητείται προσωπικό από το ξενοδοχείο Dreams Corfu Resort & Spa 16.03.24
  20. Ζητείται προσωπικό από τον όμιλο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Rokas Hotels 16.03.24
  21. Ζητούνται διανομείς από την ACS 15.03.24
  22. Αναλαμβάνω νοσηλευτική φροντίδα κατ’οίκον 15.03.24
  23. Ζητείται αποθηκάριος από εμπορική εταιρεία 15.03.24
  24. Ζητούνται συνεργάτες από το Mamma Souvlaki 15.03.24
  25. Ζητούνται συνεργάτες από το Crepa Caramello 15.03.24
  26. Ζητείται υπάλληλος υποδοχής από το ξενοδοχείο Elea Beach στη Δασιά 15.03.24
  27. Ζητείται προσωπικό από ξενοδοχείο στο Μπαρμπάτι 15.03.24
  28. Ζητείται αποθηκάριος/warehouseman από τον ξενοδοχειακό όμιλο Domes Resorts 15.03.24
  29. Ζητείται προσωπικό από το τουριστικό γραφείο MTS Globe 15.03.24
  30. Ζητείται πωλήτρια/ης από τουριστικό στην παλαιά πόλη 15.03.24

Corfuland News