Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Η Δρ. Γ. Ζούνη μας συστήνει το 1ο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τουρισμού στην Κέρκυρα

Η Δρ. Γεωργία Ζούνη, είναι ένα από τα πιο δραστήρια άτομα στον ελληνικό τουρισμό, τόσο σε ερευνητικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο.

Διδάσκει Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς . Επίσης, διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο μεταπτυχιακό MBA Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent , και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, καθώς κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. Είναι συνιδρυτής του  OpenTourism, και είναι Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη των Θερινών Σχολείων Τουρισμού  του Πανεπιστημίου Πειραιώς σε συνεργασία με 3 Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια και μέτοχος και μέλος ΔΣ Ξενοδοχειακού Ομίλου.

Η Δρ. Γ. Ζούνη μας συστήνει το 1ο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τουρισμού στην Κέρκυρα

Είναι η Επιστημονική Υπεύθυνη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (Executive Master in Tourism & Hospitality Management) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), που ξεκινάει στις 19 Ιανουαρίου 2018 στην Κέρκυρα, μας το συστείνει και μιλάει για την τουριστική εκπαίδευση, το Marketing τουρισμού στη χώρα μας και την πρωτοβουλία OpenTourism.

Είστε Επιστημονική Υπεύθυνη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, του 1ου μεταπτυχιακού που απευθύνεται σε επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού που πραγματοποιείται στον χώρο τους. Μιλήστε μας για αυτό. 

Το Πρόγραμμα στοχεύει στην ανάδειξη των ηγετών στο χώρο του Τουρισμού και στην δημιουργία της επόμενης γενιάς στελεχών Τουρισμού υψηλού επιστημονικού και επαγγελματικού επιπέδου. 

Είναι ιδανικό για πολυάσχολα στελέχη και επαγγελματίες του Τουρισμού και της Φιλοξενίας, μιας και επιτρέπει στους συμμετέχοντες να ζουν και να εργάζονται στον τόπο διαμονής τους και παράλληλα να ολοκληρώσουν ένα Μεταπτυχιακό, πλήρως προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερα απαιτητικές ανάγκες τους. Το Πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο να παρέχει τις πλέον σύγχρονες επιστημονικές γνώσεις Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων σε συνάρτηση με τις ειδικές απαιτήσεις του τουριστικού κλάδου, με χαρακτηριστικό την ισορροπία μεταξύ του θεωρητικού υπόβαθρου και του επαγγελματικού προσανατολισμού. 

Η Δρ. Γ. Ζούνη μας συστήνει το 1ο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τουρισμού στην Κέρκυρα

Σε ποιους απευθύνεται;

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (Executive Master) απευθύνεται σε:

Διευθυντές και Προϊστάμενους Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΜονάδωνΣτελέχη των ΤμημάτωνΙδιοκτήτες Ξενοδοχειακών και Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΣτελέχη στον τομέα της Εστίασης και της Φιλοξενίας

Στο Πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν απόφοιτοι ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ (ανεξάρτητα από την ειδικότητα του πτυχίου) με τουλάχιστον 3 χρόνια προϋπηρεσία στον τομέα του Τουρισμού και στελέχη που διαθέτουν επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 5 χρόνια στο χώρο του Τουρισμού.

Ποιοι θα είναι οι εισηγητές και ποιό το πρόγραμμα του μεταπτυχιακού συνοπτικά;

Οι εισηγητές του Προγράμματος συνδυάζουν πλούσια εκπαιδευτική διαδρομή και εξειδίκευση στον Τουρισμό με επιτυχημένη  επαγγελματική εμπειρία σε Τουριστικές επιχειρήσεις, καθιστώντας το Πρόγραμμα μοναδικό στην παροχή εξειδικευμένων και σύγχρονων γνώσεων σε στελέχη του Τουρισμού στην περιοχή δράσης τους. 

Το Πρόγραμμα είναι δομημένο σε τρεις κύκλους που περιλαμβάνουν συνολικά δεκατέσσερις (14) ενότητες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί να καλύψουν το σύνολο των εξειδικευμένων αναγκών κατάρτισης και ανάπτυξης του σύγχρονου στελέχους των Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Μονάδων. 

Η συνολική διάρκεια του Προγράμματος ανέρχεται σε 336 ώρες.  Υλοποιείται δύο φορές τον μήνα (Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί) και τα μαθήματα δε θα πραγματοποιούνται κατά την περίοδο αιχμής (high season).

1ος  Κύκλος

  • Τουριστικό Μάνατζμεντ  (Tourism Management)
  • Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ Τουριστικών Υπηρεσιών (Marketing Management of Tourism Services)
  • Χρηματοοικονομική Διοίκηση  (Financial Management)
  • Event ManagementΔιοίκηση Λειτουργιών στις Τουριστικές Υπηρεσίες (Operations Management)

2ος  Κύκλος

  • Στρατηγική στον Τουρισμό και στην Φιλοξενία (Strategic Management in the Tourism Industry)
  • Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού (Alternative Forms of Tourism)
  • Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Human Resources Management)
  • Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και Εφαρμογές στον Τουρισμό (Digital Marketing & e-Tourism)

3ος Κύκλος

  • Αποτελεσματική Ηγεσία (Effective Leadership)
  • Διοίκηση Πωλήσεων και Κρατήσεις μέσω Διαδικτύου (Sales Management & Online Reservations)
  • Ειδικά Εργαλεία Διαδικτυακής Προβολής και Επικοινωνίας  (Digital Promotion & Communication Tools)
  • Business Communication & Public Relations Tools
  • Επιχειρηματικότητα & Τάσεις από την Αγορά (Entrepreneurship & Market Trends) 

Όσοι θέλουν να μάθουν περισσότερα μπορούν να απευθυνθούν στην ΕΕΔΕ, Τμήμα Πελοποννήσου & Δυτικής Ελλάδος, Πλατεία Πίνδου 1, Γούναρη & Αγίου Ανδρέου, Πάτρα. Τηλ: 2610 318 573 / 2610 336 352, Fax: 2610 361 517, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , website: www.eede.gr

Θεωρείτε πως θα μπορούσε να υπάρξει «κορεσμός» όσον αφορά την τουριστική εκπαίδευση και τα μεταπτυχιακά προγράμματα που προσφέρονται στη χώρα μας;

Κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να μιλάμε για κορεσμό όταν ο τουρισμός διεθνώς συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύτερους ρυθμούς από την παγκόσμια οικονομία και να καταρρίπτει κάθε ρεκόρ. Από την άλλη πλευρά, με βάση τα στοιχεία της Eurostat (Απρίλιος 2017) μία στις δέκα επιχειρήσεις της Ευρώπης για το 2014 ανήκαν στον τουριστικό κλάδο. Αυτά τα 2,3 εκατομμύρια επιχειρήσεις απασχολούσαν περίπου 12,3 εκατομμύρια άτομα.

Με αυτά τα δεδομένα προφανώς δεν μπορούμε να μιλάμε για κορεσμό ή για υπερπροσφορά ως προς τον αριθμό των μεταπτυχιακών προγραμμάτων στον τουρισμό στη χώρα μας. Αυτό που θα πρέπει όμως να μας απασχολήσει εγκαίρως είναι:

  • Να υπάρξει πρόβλεψη έτσι ώστε τα Προγράμματα αυτά να μην παρουσιάζουν επικαλύψεις, αλλά το καθένα να έχει ξεκάθαρο στόχο και τοποθέτηση στην αγορά.
  • Το περιεχόμενο σπουδών αυτών των Προγραμμάτων να επικαιροποιείται συνεχώς με μαθήματα και πρακτικές που να ικανοποιούν τις σύγχρονες παγκόσμιες εξελίξεις στον κλάδο.
  • Να υπάρξει τέλος πρόβλεψη για παροχή των Προγραμμάτων σε ξενόγλωσσα (αγγλόφωνα) κοινά ή από απόσταση.

Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σοβαρές προσπάθειες στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ στη χώρα μας. Είναι κάτι που λείπει από τον ελληνικό τουρισμό το marketing των τουριστικών προορισμών; Πιστεύετε ότι θα ήταν διαφορετική η «πορεία» του ελληνικού τουρισμού αν η Πολιτεία, αλλά και η τοπική αυτοδιοίκηση είχαν κατανοήσει νωρίτερα την αξία της έρευνας στο destination marketing και της εφαρμογής των αποτελεσμάτων του για τους τουριστικούς προορισμούς;

Η σημασία του Μάρκετινγκ για τον τουριστικό σχεδιασμό ενός προορισμού είναι μεγάλη. Συγκεκριμένα, το Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων ή περιοχών περιλαμβάνει τον προγραμματισμό, την εκτέλεση και τον έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων που απευθύνονται στις εν ενεργεία και εν δυνάμει τουριστικές αγορές – στόχους. Ειδικότερα για την Έρευνα Μάρκετινγκ που με ρωτάτε η αξία της είναι αυταπόδεικτη αφού είναι εξ ορισμού είναι η μόνη λειτουργία που συνδέει τον καταναλωτή, τον πελάτη και το περιβάλλον με την επιχείρηση μέσω πληροφοριών. Συγκεκριμένα για τον τουρισμό, η Έρευνα Μάρκετινγκ συνεισφέρει στους τουριστικούς προορισμούς σε ουσιώδεις τομείς και λειτουργίες, όπως το άνοιγμα νέων τουριστικών αγορών, την αξιολόγηση της συμβατότητας του προορισμού με τις αγορές στόχους, τη μείωση της εποχικότητας, την αξιολόγηση και ανάπτυξη της εικόνας προορισμού, κοκ. Όμως, κι εδώ τα διεθνή στοιχεία δείχνουν ότι -γενικά- οι υπεύθυνοι και συμμέτοχοι του τουρισμού δεν εκτιμούν τη σημασία της έρευνας μάρκετινγκ και τη χρήση της γνώσης που παράγεται από αυτήν. Εντούτοις, η συμβολή του Μάρκετινγκ στον τουρισμό έχει υποτιμηθεί ή παραποιηθεί, ή και έχει χρησιμοποιηθεί κατ’ άσχημο τρόπο αρκετές φορές και αυτά που σας λέω είναι τα αποτελέσματα όχι μόνο της ελληνικής πρακτικής, αλλά γενικότερα της διεθνούς δημοσιευμένης ακαδημαϊκής έρευνας. Πράγματι, μια επισκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας τουρισμού δείχνει πως η πλειοψηφία των επαγγελματιών διεθνώς αδυνατεί να εφαρμόσει τις τεχνικές και τα εργαλεία του Μάρκετινγκ στο χώρο και είναι δύσπιστοι απέναντι στη χρήση των συμπερασμάτων της έρευνας (Buhalis 2000, Gallarza 2015, Gursoy et al. 2017). Επομένως, το ζήτημα της μη επαρκούς αναγνώρισης της αξίας του τουριστικού Μάρκετινγκ και της μη αξιοποίησης των δυνατοτήτων και εργαλείων που αυτό προσφέρει, δεν αποτελεί μόνο ελληνικό αλλά διεθνές πρόβλημα. Κι εδώ ακριβώς προκύπτει το στοίχημα. Έστω και τώρα να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες και τα εργαλεία του Μάρκετινγκ στον τομέα του τουρισμού, τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και τους προορισμούς. Αναγάγοντας το γνωστό Δεκάλογο του Μάρκετινγκ από τον Καθηγητή κο Γ. Αυλωνίτη (ΟΠΑ) στον Τουρισμό, μπορούμε να προτείνουμε τον εξής Δεκάλογο του Τουριστικού Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς.   

Ο Δεκάλογος του Τουριστικού Marketing από Δρ. Γεωργία Ζούνη 

Κάθε προορισμός ή τουριστικλη επιχείρηση οφείλει:

  1. Συνεχώς να ερευνά και να παρακολουθεί τα νέα και τις τάσεις που αφορούν τους πελάτες, τα κανάλια διανομής και το γενικότερο τουριστικό περιβάλλον
  2. Να έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται στο περιβάλλον
  3. Να αναπτύξει ικανότητες στην τμηματοποίηση, στην επιλογή αγορών- στόχων και στην τοποθέτησή της σε αυτές 
  4. Να ενθαρρύνει τη βελτίωση των υπηρεσιών τους και των δράσεων για την προώθηση της επιχείρησης ή του προορισμού
  5. Να αναπτ'υσσει νέα τουριστικά προϊόντα & εμπειρίες με ομαδική συνεργασία
  6. Όλοι να εκτιμούν τον πελάτη και να του παρέχουν την ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την αξία που ζητά, το ίδιο offline & online.
  7. Να αναπτύξει σύστημα στρατηγικού και τακτικού προγραμματισμού τουριστικού marketing
  8. Να κινηθεί βάσει μακροχρόνιου στρατηγικού προγράμματος, κατάλληλα σχεδιασμένου για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος 
  9. Να συνεχίσει να ενημερώνεται και να καινοτομεί με ουσιαστικές δράσεις ο στρατηγικός σχεδιασμός 
  10. Να έχει ευρεία συμμετοχή και ενεργοποίηση όλων. 

Είστε συνιδρύτρια του OpenTourism, που τα τελευταία χρόνια έχει οργανώσει εκδηλώσεις σε αρκετές περιοχές της χώρας και έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό σημείο αναφοράς και διαλόγου για τον τομέα του τουρισμού. Ποια είναι τα μελλοντικά του σχέδια; 

Το Opentourism αφορά σε ανοιχτές Συναντήσεις για τον Τουρισμό και αποτελεί μία πρωτοβουλία από ανθρώπους που αγαπούν και ασχολούνται με τον τουρισμό, ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς και ανοιχτού διαλόγου για τον κλάδο του τουρισμού και όλα τα σχετικά θέματα που προκύπτουν. Δεν είναι σύλλογος, δεν είναι ΜΚΟ, είναι πρωτοβουλία με στόχο την αλλαγή της νοοτροπίας αντιμετώπισης του τουρισμού και διάχυση της γνώσης στους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις του κλάδου. Τόσο οι συμμετέχοντες όσο κι οι ομιλητές του OpenTourism διαφέρουν (Υπουργοί, Εμπορικοί Ακόλουθοι χωρών, ξένοι ελληνολάτρες, επιχειρηματίες, Trivago, Expedia, κοκ) αλλά έχουν τουλάχιστον ένα κοινό: όλοι αγαπούν την Ελλάδα και τον τουρισμό μας και εργάζονται με όραμα για αυτόν, από επαγγελματίες έως απλές πρωτοβουλίες.     Πραγματοποιείται τακτικά σε πάνω από 16 προορισμούς στην Ελλάδα (αλλά πλέον και στην Κύπρο), φυσικά είναι δωρεάν η συμμετοχή και η πρόσκληση είναι ανοικτή σε κάθε ενδιαφερόμενο, με στόχο το άνοιγμα του τουρισμού στην κοινωνία. Το OpenTourism ξεκίνησε αυθόρμητα μετά από συζητήσεις μιας μικρής ομάδας ατόμων, γρήγορα όμως αγκαλιάστηκε από πολλούς ανθρώπους που είναι πλέον μέλη της ομάδας σε όλη την Ελλάδα. Η ιδέα ήταν απλή: όλοι οι άνθρωποι που αγαπάμε και ασχολούμαστε με τον ελληνικό τουρισμό -ο καθένας από το πόστο του- να γνωριστούμε μεταξύ μας, να ενημερωνόμαστε για νέες τάσεις και εξελίξεις στο χώρο, αλλά και να προκύπτουν συνέργειες για έναν ποιοτικό ελληνικό τουρισμό. Και στα πλαίσια αυτά κινούνται και τα μελλοντικά σχέδια του OpenTourism, να συνεχίσει προσθέτοντας περισσότερους προορισμούς στο χάρτη και έτσι να μεγαλώνει και να δυναμώνει η κοινότητα των περίπου 4.500 ανθρώπων που συμμετέχουν στις δράσεις του και να συνεχίσει να αποτελέσει σημείο αναφοράς και ανοιχτού διαλόγου για τον ελληνικό τουρισμό.

Η Δρ. Γ. Ζούνη μας συστήνει το 1ο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τουρισμού στην Κέρκυρα

Σημαντικό χαρακτηριστικό του OpenTourism είναι το networking που γίνεται μεταξύ των συμμετεχόντων. Θεωρείτε ότι η επαγγελματική και η κοινωνική δικτύωση μέσω τέτοιων events ανοίγει προοπτικές επαγγελματικών συνεργασιών, αλλά και παίζει σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική επιτυχία;

Όπως σας ανέφερα προηγουμένως, το Opentourism αφορά σε ανοιχτές συναντήσεις μεταξύ ανθρώπων που αγαπάνε και εργάζονται στον ευρύτερο τουριστικό τομέα, ώστε από τη γνωριμία μεταξύ τους να προκύψουν συνέργειες για ένα ποιοτικό ελληνικό τουρισμό. Πλείστες εξάλλου έρευνες διεθνώς έχουν καταδείξει το πόσο σημαντική είναι η κοινωνική και επαγγελματική δικτύωση για μια επιτυχημένη δράση, π.χ. στην Κίνα για παράδειγμα το ποσοστό αυτό φτάνει στο 100%. Για τους ανθρώπους του τουρισμού, φοιτητές, ερευνητές, στελέχη ή επιχειρηματίες η δικτύωση λειτουργεί ως βασικός μηχανισμός για τη διάχυση γνώσεων, τον έλεγχο ιδεών, τη συγκέντρωση νέων αντιλήψεων και συνεπακόλουθα το συνεχή εμπλουτισμό των ικανοτήτων τους. Αυτό ακριβώς κάνει το OpenTourism. Μέσα από τις συναντήσεις με ανθρώπους με παρόμοια ενδιαφέροντα και προσέγγιση, χτίζονται γέφυρες συνεργασίας και όλοι μαζί συν-δημιουργούμε αξία για τον ελληνικό τουρισμό. Πέρσι μάλιστα, το OpenTourism επιλέχθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και παρουσιάστηκε ως καλή πρακτική (best practice) δικτύωσης στον Τουρισμό στο 3ο Ευρω-Μεσογειακό Φόρουμ Τουρισμού, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού μηχανισμού «Πρόγραμμα Διασυνοριακής Συνεργασίας στη Μεσόγειο» (ENPI CBC MED). Εάν κι εσάς σας ενδιαφέρει να συμμετέχετε στις εκδηλώσεις, τη δικτύωση και να μαθαίνετε νέα από την κοινότητα συνδεθείτε με το OpenTourism: http://opentourism.gr/ & https://www.facebook.com/groups/opentourism/

Πηγή:etravelnews.gr

Επιμέλεια: Χριστιάνα Παππά

Corfuland Live Webcams

Oasis

Πέραμα, Κέρκυρα

Δείτε live

Akti Kontogialos

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Τα Δίχτυα

Δασσιά

Δείτε live

Προβεβλημένες Αγγελίες

  1. Ζητείται προσωπικό από κατάστημα ρούχων στην παλιά πόλη 15.06.24
  2. Ζητείται πλύστης 15.06.24
  3. Ζητείται προσωπικό από το Solo Gelato 15.06.24
  4. Ζητείται ναυαγοσώστης από το Malibu Summer 15.06.24
  5. Ζητείται ηλεκτρονικός 15.06.24
  6. Ζητείται προσωπικό από την εταιρεία Διαμαντής Μασούτης Α.Ε 15.06.24
  7. Ζητείται προσωπικό από ξενοδοχείο στο Μπαρμπάτι 14.06.24
  8. Ζητείται μάστορας από συνεργείο οικοδομικών εργασιών 14.06.24
  9. Ζητούνται σερβιτόροι/ες από το τσιπουράδικο Μπακαλόγατος στην παλιά πόλη 14.06.24
  10. Ζητούνται πωλητές/τριες από κατάστημα στην Αχαράβη ή στην πόλη 14.06.24
  11. Ζητείται προσωπικό από την Praktiker Hellas 14.06.24
  12. Ζητείται σερβιτόρος/α από εστιατόριο στους Αντίπαξους 14.06.24
  13. Ζητείται διανομέας 13.06.24
  14. Ζητούνται σερβιτόροι/ες και βοηθοί 13.06.24
  15. Ζητείται ψήστης 13.06.24
  16. Ζητείται οδηγός από την βιοτεχνία πάγου Ice maker 13.06.24
  17. Ζητείται προσωπικό από την εταιρεία Roula Rouva Real Estate Agency 13.06.24
  18. Ζητείται προσωπικό από το εστιατόριο Rex 13.06.24
  19. Ζητείται προσωπικό από τουριστικό στην παλαιά πόλη 13.06.24
  20. Ζητείται προσωπικό από τον ξενοδοχειακό όμιλο Domes Resorts 13.06.24
  21. Ζητείται εκπρόσωπος εξυπηρέτησης από την Auto Rent 13.06.24
  22. Ζητείται πωλήτρια/ής από το κατάστημα κοσμημάτων 2Angels στην παλιά πόλη 13.06.24
  23. Ζητείται προσωπικό από την Aqualand Resort 13.06.24
  24. Ζητείται νέος/α για τις θέσεις barista και service από καφέ στο κέντρο 13.06.24
  25. Ζητείται επιστάτης από την εταιρεία Matthias Grosse Investements 13.06.24
  26. Ζητείται προσωπικό από το παγωτατζίδικο Twins Gelato 12.06.24
  27. Ζητούνται υπάλληλοι από την Go Car rent a car στο αεροδρόμιο 12.06.24
  28. Ζητείται πωλήτρια/ης από νέο κατάστημα τοπικών παραδοσιακών προϊόντων στην παλαιά πόλη 12.06.24
  29. Ζητείται πωλήτρια/ης από mini market/ τουριστικό στη βόρεια Κέρκυρα 12.06.24
  30. Ζητείται προσωπικό από το ξενοδοχείο Corfu Holiday Palace 12.06.24

Corfuland News