Τι παίζει Σήμερα

Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους
Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Διατροφή και ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος Μαρία Μπαλή μας δίνει συμβουλές διατροφής που συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας.

Διατροφή και ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως οι βιταμίνες A, C, E και το σελήνιο, δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες του οργανισμού που κάνουν τα κύτταρα πιο ευάλωτα σε λοιμώξεις και ιώσεις.

Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα συντελούν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ η έλλειψη φυλλικού οξέος συνδέεται με τη διατάραξη της ανάπτυξης των λευκοκυττάρων.

Μια σωστή διατροφή λοιπόν, σε συνδυασμό με καλή ενυδάτωση και επαρκή ξεκουραση, ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και συμβάλλουν σημαντικά στην προστασία έναντι των ιώσεων.

  • Φροντίζουμε να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά: Βιταμίνη C, βιταμίνη E, και σελήνιο,
  • Καλές πηγές βιταμίνης C είναι τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια, οι πιπεριές, το σπανάκι, το μπρόκολο και οι ντομάτες.
  • Θα πρέπει να καταναλώνουμε επαρκή ποσότητα υγρών. Να ενυδατώνουμε επαρκώς τον οργανισμό μας . Πίνουμε λοιπόν αρκετό νερό αλλά και κάποια ζεστά αφεψήματα όπως πράσινο τσάι, μέντα, φασκόμηλο κλπ
  • Πίνουμε καθημερινά φυσικούς χυμούς πορτοκάλι – ρόδι ή ακόμα και κάποιο smoothie με φρούτα και λαχανικά
  • Καταναλώνουμε καθημερινά λαχανικά σε σαλάτες αλλά και στα φαγητά μας (ντομάτα, χόρτα, κουνουπίδι, μπρόκολο και παντζάρια
  • Τρώμε ζεστές σούπες με κοτόπουλο και λαχανικά
  • Προτιμάμε ενδιάμεσα απ’τα γεύματα σνακ με φρέσκα φρούτα και ξηρούς καρπούς ή γιαούρτι (πλούσιο σε προβιοτικά) συνδυαστικά με κανέλα μέλι και βρώμη
  • Η Βρώμη: Περιέχει βήτα γλυκάνες, έναν τύπο φυτικών ινών με αντιμικροβιακή και αντιοξειδωτική δράση.
  • Καταναλώνουμε αρκετό ψάρι. Μας δίνει πρωτεΐνη, ψευδάργυρο και ω3 λιπαρα οξέα που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Το κρέας και τα αυγά παρέχουν επίσης σημαντική ποσότητα σε ψευδάργυρο,
  • Στο κρέας, στα θαλασσινά, στους ξηρούς καρπούς και στα δημητριακά ολικής άλεσης υπάρχει μια πολύ σημαντική αντιοξειδωτική ουσία για τον οργανισμό, το σελήνιο
  • Χρησιμοποιούμε στην παρασκευή των φαγητών σκόρδο και κρεμμύδι και προτιμάμε πάντα σαν κύρια λιπαρή ύλη το ελαιόλαδο.
  • Τέλος επιλέγουμε το μέλι σαν υποκατάστατο της ζάχαρης. Η ζάχαρη μειώνει τις άμυνες του οργανισμού ενώ το μέλι έχει αντισηπτικά και αντιμικροβιακά στοιχεία .
 

Μαρία Μπαλή, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Start Diet

Διεύθυνση: Σταματίου Δεσύλλα 12

Τηλ. Επικοινωνίας: 26610 20882

Κινητό: 6944217235

Facebook page: Startdiet by Maria Bali

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Vrachos

Παλαιοκαστρίτσα

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News