Τι παίζει Σήμερα

La Notte Italiana @ Tartaya, 23/08/2019

Ώρα έναρξης: 20:00

Summer Vibes @ Naok Azur, 23/08/2019

Ώρα έναρξης: 17:00

Street Mix @ See You Acharavi, 23/08/2019

Ώρα έναρξης: 16:00

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το γλωσσάρι του Internet

Είτε οι διαδικτυακές μας συνήθειες περιλαμβάνουν την επίσκεψη διαφόρων ιστοσελίδων, είτε αυτές περιορίζονται στη χρήση του ατομικού μας  προφίλ σε κάποιο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι πιθανότητες να έρθουμε αντιμέτωποι με «άγνωστες λέξεις» είναι μεγάλες.

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

 

Συχνά - πυκνά συναντάμε λέξεις, στην πλειοψηφία τους στα αγγλικά, που ενώ μπορεί εκ πρώτης όψεως να μας φαίνονται γνωστές, στην συνέχεια δυσκολευόμαστε να αντιληφθούμε τη θέση τους σε αυτό που διαβάζουμε. Άλλες φορές πάλι, μπορεί να συναντήσουμε αρκτικόλεξα που δεν μας «λένε» τίποτα και απλά μας αποσυντονίζουν και μας μπερδεύουν.

Ειδικά στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο για επαγγελματικούς λόγους, αυτές οι λέξεις γίνονται καθημερινότητα και φυσικά δεν μπορούμε να τις αγνοούμε.

Για να μην σας πιάνουν «αδιάβαστους» λοιπόν, ετοιμάσαμε έναν οδηγό με τους βασικούς όρους που συναντάμε στο internet. Φυσικά υπάρχουν εκατοντάδες πράγματα στα οποία θα μπορούσαμε να αναφερθούμε, αλλά ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

 

Πάμε να τα δούμε αλφαβητικά:

 

C

  • Chat – Το chat είναι η εφαρμογή που μας προσφέρει η πλατφόρμα που χρησιμοποιούμε για να επικοινωνήσουμε με άλλους χρήστες (π.χ. στο Facebook) είτε ομαδικά, είτε μεμονωμένα. Επίσης, μπορεί να προσφέρεται και από εταιρείες μέσω της ιστοσελίδας τους για άμεση επαφή με εκπροσώπους της.
  • Comment – Είναι το σχόλιο και το συναντάμε ως δυνατότητα κατά κύριο λόγο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στο τέλος διαφόρων άρθρων.
  • Conversion – Είναι η μεταστροφή της διαδικτυακής συμπεριφοράς του επισκέπτη  μιας σελίδας κατά τέτοιον τρόπο που οι ενέργειές του να συμβαδίζουν με τους στόχους της σελίδας.
  • Cookies – Είναι ένας τύπος μηνύματος που έρχεται και αποθηκεύεται στο πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιούμε και σκοπό έχει να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τις διαδικτυακές μας συνήθειες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να γίνεται η πλοήγηση μας ευκολότερη. Ωστόσο, τα cookies αποτελούν και ένα ισχυρό χαρτί στα χέρια των διαφημιστών  και των εταιρειών, καθώς μπορούν να σχηματίσουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το κοινό στο οποίο απευθύνονται. 
  • CTR – Click-Through Rate  Αναφέρεται στη αναλογία μεταξύ των ατόμων που εκτέθηκαν σε μία διαφήμιση και των ατόμων που εκτέθηκαν στη διαφήμιση και εν τέλει έκαναν click.
  • CPA – Cost per Acquisition – Είναι ένα μοντέλο τιμολόγησης στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, που ορίζει το κόστος μιας διαφήμισης βάσει της απόδοσής της ως προς τις πωλήσεις ή άλλους στόχους. 
  • CPC – Cost per Click – Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο τιμολόγησης, ο διαφημιζόμενος χρεώνεται σύμφωνα τα κλικς που γίνονται από τους χρήστες σε μία διαφήμιση στο internet.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

E

  • Engagement Rate – Είναι ένας δείκτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που περιγράφει το βαθμό και τον τρόπο (σχόλιο, like κλπ.) αλληλεπίδρασης των χρηστών με το περιεχόμενο που εμφανίζεται στις οθόνες τους (κείμενο, εικόνα, video κλπ).

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

F

  • Fans – Είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τα άτομα που έχουν κάνει like στη σελίδα σας στο Facebook.
  • Follower- Είναι ο όρος που χρησιμοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να περιγράψει τα άτομα που έχουν εγγραφεί στη σελίδα/κανάλι σας και σας «ακολουθούν» λαμβάνοντας ειδοποιήσεις για οτιδήποτε δημοσιεύετε.

G

  • Geotag – Είναι οι γεωγραφικές συντεταγμένες που μπορούν να προστεθούν σε μία δημοσίευση (π.χ. φωτογραφία) και καταδεικνύουν την τοποθεσία στην οποία δημιουργήθηκε ή από την οποία έγινε η δημοσίευση. 
  • GIF – Τα GIFs είναι ένα συνδυασμός φωτογραφιών ή καρέ σε ένα αρχείο, με τέτοιο τρόπο που δημιουργείται μια αλληλουχία εικόνων και το αποτέλεσμα προσομοιάζει στα κινούμενα σχέδια.
  • Group – Είναι οι ομάδες που δημιουργούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από άτομα με κοινά ενδιαφέροντα για την ανταλλαγή απόψεων ή πληροφοριών.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

H

  • Hashtag – Είναι ουσιαστικά μία ετικέτα που μπορεί κανείς να δημιουργήσει σε μία δημοσίευσή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να την κατηγοριοποιήσει.  Αυτό γίνεται με την προσθήκη του συμβόλου της δίεσης (#) μπροστά από τις λέξεις που αναλογούν στην κατηγορία που αφορά η δημοσίευση (π.χ. #glossaritouinternet).

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

I

  • Impressions – Είναι ο υπολογισμός των ατόμων που εκτέθηκαν σε μια διαφήμιση
  • Influencers – Λέγονται τα άτομα που θεωρούνται επιτυχημένα στον τομέα τους και η άποψη τους «μετράει». Αυτά τα άτομα συνήθως έχουν αρκετούς θαυμαστές ή followers και θεωρούνται πολύτιμα, όταν σκοπός είναι ο επηρεασμός της κοινής γνώμης. 

K

  • Keywords – Είναι οι λέξεις κλειδιά που είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούνται στα εμφανή αλλά και τα κρυφά σημεία μίας ιστοσελίδας, για να μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να την ανακαλύψουν και να την εμφανίσουν στα αποτελέσματά τους. Οι λέξεις κλειδιά πρέπει να είναι σχετικές με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και των μεμονωμένων σελίδων και να προσομοιάζουν στις συνήθεις λέξεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες.  Μία εταιρεία επισκευής Η/Υ για παράδειγμα, θα πρέπει σίγουρα να χρησιμοποιήσει λέξεις όπως «επισκευές, ηλεκτρονικός, laptop, pc κ.ο.κ).

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

L

  • Landing Page – Ονομάζεται η σελίδα που έχει προγραμματιστεί να λειτουργεί ως πύλη εισόδου σε μία ιστοσελίδα. Είναι δηλαδή η πρώτη σελίδα που θα συναντήσει ο επισκέπτης.  

M

  • Mention – Είναι ένας όρος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να αναφερθεί σε έναν άλλο ή σε μία σελίδα και αυτός/ή να δεχθεί ειδοποίηση. 
  • META Description – Ονομάζεται το σύντομο κείμενο που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο μιας ιστοσελίδας/σελίδας όπως αυτή εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό το κείμενο έχει σκοπό να περιγράψει την ιστοσελίδα/σελίδα και είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την απόδοση της στα αποτελέσματα. Γι’ αυτόν το λόγο, η προσεκτική επιλογή των λέξεων που θα χρησιμοποιηθούν στο κείμενο είναι απαραίτητη.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

N

  • News Feed – Είναι η κεντρική σελίδα ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, όπου όλες οι νέες αναρτήσεις φίλων και σελίδων, που έχουμε κάνει like/follow, εμφανίζονται. Η σειρά εμφάνισης μπορεί να είναι χρονολογική ή βασισμένη στις προτιμήσεις μας.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

O

  • Organic Reach – Είναι το σύνολο των ανθρώπων που είδαν την δημοσίευση που κάνατε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς να έχετε ξοδέψει χρήματα γι’ αυτό.

P

  • Paid Reach – Είναι το σύνολο των ανθρώπων που είδαν την δημοσίευση που κάνατε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μορφή διαφήμισης, με το ανάλογο κόστος φυσικά.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

R

  • Retargeting – Είναι μία τακτική διαδικτυακού μάρκετινγκ που επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύσουν διαφημιστικά το κοινό που τους ενδιαφέρει βασιζόμενοι στις προτιμήσεις αλλά και τα στοιχεία επικοινωνίας του κοινού τους.

S

  • Search Engine Optimization – Είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης (δείτε εδώ) μιας ιστοσελίδας, με σκοπό την κατάταξή της σε υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

τ

  • Tag – Είναι μια λειτουργία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που μας επιτρέπει να ονοματίζουμε τα άτομα που απεικονίζονται σε μία φωτογραφία, προσθέτοντας το όνομα με το οποίο εμφανίζονται στο εκάστοτε μέσο.
  • Trending Topic - Πρόκειται για θέματα που βρίσκονται ψηλά στην επικαιρότητα και για τα οποία συζητά ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα συναντάμε συνήθως στο Facebook και το Twitter στην μορφή ενεργών συνδέσμων που μας παραπέμπουν στο ανάλογο περιεχόμενο/συζήτηση. 

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

U

  • User-Generated Content – Ονομάζεται το περιεχόμενο (κείμενο, φωτογραφία, βίντεο κλπ) που δημιουργούν και δημοσιεύουν οι χρήστες του διαδικτύου. Το περιεχόμενο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφημιστικούς λόγους από μία εταιρεία ή ένα πρόσωπο.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

V

  • Viral – Ο όρος Viral αναφέρεται στο περιεχόμενο, το οποίο γίνεται γνωστό σε έναν μεγάλο αριθμό χρηστών του διαδικτύου συνήθως σε μικρό χρονικό διάστημα. Viral μπορεί να γίνει κάτι, το οποίο πολύς κόσμος θεωρεί ενδιαφέρον και στη συνέχεια το μοιράζεται με άλλους.

 

Reach, Engagement, CTR, Follow κ.ά. Τι σημαίνουν όλα αυτά; Δείτε το  γλωσσάρι του Internet

 

Επιμέλεια: Αλέξης Κορωνάκης - Ασπιώτης

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Kaiser Bridge Restaurant

Γέφυρα του Κάιζερ

Δείτε live

Corfuland News