Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Ξεκίνησαν οι Χειμερινές Εκπτώσεις

Η αγορά είναι «μουδιασμένη» από την κρίση, αλλά κάποιες ανάγκες πρέπει να καλυφθούν. Oι εκπτώσεις που άρχισαν από 15 Ιανουαρίου 2013, προσφέρουν ευκαιρίες.

Η γενική γραμματεία Καταναλωτή δίνει συμβουλές για σωστή έρευνα αγοράς και… συνιστά προσοχή στις αγορές για να  βγείτε κερδισμένοι. Συνιστά να μην περιμένουμε την ημέρα που ξεκινούν οι εκπτώσεις αλλά νωρίτερα την έρευνα ώστε να βγούμε κερδισμένοι 

*Ξεκίνησαν οι Χειμερινές Εκπτώσεις Πριν τις εκπτώσεις, να επισκεφθείτε την αγορά για να δείτε τις τιμές, πριν την έκπτωση και να επισημάνετε τα είδη, που ενδιαφέρεστε να αγοράσετε. Έτσι, θα έχετε τη δυνατότητα σύγκρισης των τιμών, πριν και μετά την έκπτωση καθώς και τη βεβαιότητα ότι το ποσό που αναγράφεται, ως τιμή, πριν την έκπτωση, είναι πραγματικό.

* Πριν ξεκινήσετε, για ψώνια, πρέπει να προγραμματίσετε τις αγορές μας, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, για να μην πέσετε θύματα της υπερκατανάλωσης. Όσο φθηνό και αν είναι κάτι, όταν δεν το χρειάζεστε, είναι περιττό και δεν έχετε κανένα όφελος, από την αγορά του.

* Πριν αγοράσετε οτιδήποτε, πρέπει να κάνετε έρευνα αγοράς, να συγκρίνουμε τιμές και ποιότητα προϊόντων, ώστε να επιλέξετε, σωστά.

* Αγοράζετε μόνο εποχιακά είδη. Μην περιμένετε ότι θα έχετε την ευκαιρία, στις εκπτώσεις, να αγοράσετε μια τηλεόραση ή ένα πλυντήριο, σε καλή τιμή. Αντίθετα, μπορεί να πετύχετε καλές τιμές σε ρούχα, παπούτσια και είδη εποχής.

* Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση, μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σαιζόν, για τα οποία η έκπτωση είναι συνήθως χαμηλή. Για τις προσφορές, η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά αφορά είδη παρωχημένης εποχής. Οι Καταναλωτές δεν πρέπει να παρασύρονται, από τις μεγάλες εκπτώσεις.

* Η αναγραφή της τιμής, που ίσχυε, πριν τις εκπτώσεις και αυτής, που προκύπτει, από την έκπτωση, είναι υποχρεωτική. Δηλαδή, κάθε είδος πρέπει να "φέρει" δύο τιμές ή την τιμή, που ίσχυε, πριν την έκπτωση και, στο ίδιο καρτελάκι, το ποσοστό της έκπτωσης. Στο σημείο αυτό, όμως, χρειάζεται προσοχή. Το ποσοστό της έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται στο καρτελάκι κάθε προϊόντος και όχι σαν συνολικό ποσοστό, στις βιτρίνες των καταστημάτων.

* Οι Καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεάζονται από τις διαφημίσεις. Οι ωραιοποιημένες εικόνες των εμπορευμάτων μπορούν να μας εξαπατήσουν.

* Πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα: Τις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης, στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες ομοίων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος. Πολλές φορές, στις βιτρίνες αναγράφονται υψηλά ποσοστά εκπτώσεων και χρησιμοποιούνται σαν "κράχτες". Όταν όμως μπαίνετε στο κατάστημα, αντιμετωπίζουμε διαφορετικά ποσοστά, συνήθως πολύ μικρότερα.

* Αν αγοράζετε προϊόντα, χρησιμοποιώντας δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχετε κάθε λεπτομέρεια, για τους όρους, που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.

* Απαιτείτε απόδειξη πληρωμής, για κάθε αγορά μας. Μη ξεχνάμε ότι η απόδειξη είναι απαραίτητη, αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, στο προϊόν που αγοράσετε.


* Πρέπει να ελέγχετε την ποιότητα και την προέλευση του είδους, που αγοράζουμε. Σύμφωνα με το ν. 2251/1994 άρθρο 1, ο πωλητής οφείλει να παρέχει κάθε πληροφορία, σχετική με το προϊόν, που επιθυμούμε να αγοράσουμε.

* Πρέπει να αποφεύγουμε το συνωστισμό και τις ώρες αιχμής. Ανάμεσα στον πολύ κόσμο, υπάρχουν πιθανότατα και μερικοί που σκοπεύουν να "ελαφρύνουν" το δικό μας πορτοφόλι.

* Για περισσότερες πληροφορίες, για καταγγελίες κάθε μορφής πλασματικής έκπτωσης ή τυχόν προβλημάτων, μετά τις αγορές σας, απευθυνθείτε στο Υπουργείο Ανάπτυξης, στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης των καταναλωτών 1520, ή στη Διεύθυνση Τιμών Παροχής Υπηρεσιών τηλ. 210-3843326, 210-3893118.
 
Δ. Καδδά

Πηγή: capital.gr 

 

Corfuland Live Webcams

Oasis

Πέραμα, Κέρκυρα

Δείτε live

Τα Δίχτυα

Δασσιά

Δείτε live

Mojitos

Ύψος

Δείτε live

Προβεβλημένες Αγγελίες

  1. Ζητείται προσωπικό από το Byoung 29.04.24
  2. Ζητείται οδηγός Β κατηγορίας από την εταιρεία Κ.Κρεμμύδας & Σια ΕΕ 29.04.24
  3. Πωλείται σκάφος με μηχανή 29.04.24
  4. Ζητούνται εξωτερικοί και εσωτερικοί υπάλληλοι από την Γενική Ταχυδρομική ΑΕΕ 29.04.24
  5. Ζητείται προσωπικό από οπτικό κατάστημα 29.04.24
  6. Ζητείται υπάλληλος από ηλεκτρονικό κατάστημα 29.04.24
  7. Ζητείται καθαρίστρια και υπάλληλος από την κάβα Διαπόν 29.04.24
  8. Ζητείται υπάλληλος γραφείου 29.04.24
  9. Ζητούνται συνεργάτες από εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο αεροδρόμιο 29.04.24
  10. Ζητείται άτομο για φροντίδα ηλικιωμένης 29.04.24
  11. Ζητείται κρεοπώλης από ξενοδοχείο στη Δασιά 29.04.24
  12. Ζητείται προσωπικό από την εταιρεία Ι.Μανιατόπουλος Α.Ε. 29.04.24
  13. Ζητείται σερβιτόρος/α από το εστιατόριο Steven's on the hill στον Άγιο Γόρδη 29.04.24
  14. Ζητείται υπάλληλος για service ναργιλέ 29.04.24
  15. Ζητείται κομμωτής/τρια και άτομο για μανικιούρ/πεντικιούρ από το Έλενα και Αναστασία Hair Salon 29.04.24
  16. Ζητείται προσωπικό από το κατάστημα Muses 29.04.24
  17. Ζητούνται πωλητές/πωλήτριες από το κατάστημα Mythiko 27.04.24
  18. Ζητείται οδηγός από τα Diellas ΕΠΕ 27.04.24
  19. Ζητείται υπάλληλος γραφείου 27.04.24
  20. Ζητούνται καμαριέρα και λαντζιέρα στα Γουβιά 26.04.24
  21. Ζητείται ηλεκτρολόγος/ηλεκτρονικός από την εταιρεία Ζαριφόπουλος 26.04.24
  22. Ζητούνται οδηγοί και βοηθοί από την κάβα Φιλιππάκης στο Κεφαλομάντουκο 26.04.24
  23. Ζητείται υπάλληλος κρατήσεων από την MarBella Collection 26.04.24
  24. Ζητείται προσωπικό από τουριστικό γραφείο 26.04.24
  25. Ζητείται άτομο για λάντζα από εστιατόριο στην παλιά πόλη 26.04.24
  26. Ζητείται σερβιτόρα/ος και βοηθοί από την πίττα του παππού 26.04.24
  27. Ζητείται προσωπικό από πιτσαρία στο Σολάρι 26.04.24
  28. Ζητείται προσωπικό από κατάστημα 26.04.24
  29. Ζητείται προσωπικό από το ξενοδοχείο Kerkyra Blue Hotel N' Spa 26.04.24
  30. Ζητείται σερβιτόρος/α από καφετέρια στη Μαρίνα Γουβιών 25.04.24

Corfuland Tips

Corfuland News