BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//jEvents 2.0 for Joomla//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Athens END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT UID:295a38d272a40319353ead2c571dc898 CATEGORIES:Δράσεις SUMMARY:Ωράριο Λειτουργίας Βιβλιοθήκης Ιονίου Πανεπιστημίου LOCATION:Βιβλιοθήκη Ιονίου Πανεπιστημίου DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λαμβάνοντας υπόψη:
η παροχή των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης το υ Ιονίου Πανεπιστημίου τροποποιείται ως ακολούθως:
Η Κεντρική Βιβλιοθήκη, από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 και καθ’ όλη τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου, λει τουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή: 9.00-17.00.
Επιτόπια χ ρήση – Αναγνωστήρια
Για την ασφάλεια όλων, τόσο των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας του Ιονίου Πανεπιστημίου, όσο κα ι του προσωπικού της Βιβλιοθήκης, η επιτόπια χρήση της Βιβλιοθήκης, όπως η μελέτη στο αναγνωστήριο, η χρήση των κοινόχρηστων υπολογιστών και άλλου ηλε κτρονικού εξοπλισμού, καθώς και η πρόσβαση στα βιβλιοστάσια, δεν επιτρέπετα ι κατά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου και μέχρι νεοτέρας.
Αξιόπιστες μελέτες, που έχουν υιοθετηθεί από την πα γκόσμια βιβλιοθηκονομική κοινότητα, προτείνουν την τοποθέτηση σε καραντίνα τα τεκμήρια μετά από κάθε χρήση, αναλόγως του είδους και του υλικού από το οποίο αποτελείται το κάθε τεκμήριο, από 72 έως 120 ώρες. Το μέτρο αυτό εφαρ μόζεται στη Βιβλιοθήκη μας κάθε φορά που επιστρέφεται ένα τεκμήριο, δεν θα μπορούσε να υπάρχει έλεγχος όμως αν επιτρεπόταν η πρόσβαση στα βιβλιοστάσια και στο αναγνωστήριο.
Δανεισμός – Επιστρο φές – Ανανεώσεις – Κρατήσεις
Δανεισμός τεκ μηρίων πραγματοποιείται στα μέλη της Βιβλιοθήκης, αφού υποβληθεί ηλεκτρ ονικό αίτημα μέσω του καταλόγου (OPAC). H προσέλευση για την παραλαβή τ ου βιβλίου γίνεται μετά από ενημέρωση μέσω e-mail από το Γραφείο Δανεισμού.
Επιστροφές δανεισμένου υλικού γίνοντ αι δεκτές κατόπιν επικοινωνίας και ραντεβού ή με αποστολή με ταχυμεταφορική . Για την αυτοπρόσωπη επιστροφή των τεκμηρίων, οι χρήστες τοποθετούν στο τρ απέζι που έχει προβλεφθεί για το σκοπό αυτό τα τεκμήρια σε σακούλα ή φάκελο , με σημείωμα που περιλαμβάνει το ονοματεπώνυμο και το barcode της κάρτας μ έλους του χρήστη (ανέπαφη επιστροφή).
Τόσο τις ανανεώσεις όσο και τις κρατήσεις μπορείτε να τις πραγματοποιήσετε μόνο ι σας ηλεκτρονικά, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε στο Λογαριασμ ός χρήστη. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Δανεισμ ού τηλεφωνικά, μέσω της υπηρεσίας Ρωτήστε μας ή με e-mail.
Διαδανεισμός
Υπηρεσίες δι αδανεισμού είναι διαθέσιμες σε μέλη της Βιβλιοθήκης κατόπιν επικοινωνίας με το αρμόδιο προσωπικό (κ. Νίκο Αναστασίου, 2661087339) και την υπηρεσία Ρωτ ήστε μας.
Επιστροφές συγγραμμάτων «Ευδόξου »
Οι φοιτητές που οφείλουν να επιστρέψουν
συγγράμματα πρέπει να στείλουν e-mail στην διεύθυνση Αυτή η
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς α
ποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScrip
t για να μπορέσετε να τη δείτε.
ή
Κατάθεση εργασιών
Κατάθεσ η πτυχιακών και διπλωματικών εργασιών και διδακτορικών διατριβών γίνεται ηλ εκτρονικά μέσω της ηλεκτρο νικής φόρμας κατάθεσης και τα cd και/ή έντυπες εργασίες, όπου απαιτείτα ι, αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση της Κεντρικής Βιβλιοθήκης ή παρα δίδονται αυτοπροσώπως κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. Οι βεβαιώσεις κατάθε σης αποστέλλονται ηλεκτρονικά στις Γραμματείες των Τμημάτων με κοινοποίηση σ’ εσάς.
Bεβαιώσεις μη οφειλής
Οι βεβαιώσεις μη οφειλής τεκμηρίων εκδίδονται από το Γραφείο Δανεισμού και αποστέλλονται ηλεκτρονικά στις Γραμματείες των Τμημάτ ων με κοινοποίηση σ’ εσάς. Για την έκδοση της βεβαίωσης ελέγξτε ότι δεν οφε ίλετε και στη συνέχεια ζητήστε την μέσω της υπηρεσίας Ρωτήστε μας.
Όσες επιπλέον υπηρεσίες μπορούν να ολοκληρωθούν με την εφαρμογή ηλεκτρονικών μέσων, θα διευθετούνται ηλεκτρονικά.
Ηλεκτρονικές πηγές
Σ τις συνδρομητικές ηλεκτρονικές πηγές μπορείτε να έχετε πρόσβαση από οπουδήπ οτε κι αν βρίσκεστε, αρκεί να είστε συνδεδεμένοι στο δίκτυο του Πανεπιστημί ου με VPN. Πληροφορίες σύνδεσης μπορείτε να βρείτε εδώ.
Παρακαλούμε τα μέλη μας να μην επισκέπτο νται τη Βιβλιοθήκη εάν υπάρχει οποιοδήποτε σχετικό σύμπτωμα. Μέσω τηλεφωνικ ής ή ψηφιακά υποστηριζόμενης επικοινωνίας μπορείτε να αναζητείτε με το προσ ωπικό μας εναλλακτικές λύσεις.
Οι χρήστες οφείλουν να τηρούν τα ατομικά μέτρα υγιεινής και να ακολουθούν τις συστάσει ς του προσωπικού.
Η χρήση μάσκας είναι υπο χρεωτική τόσο για τους χρήστες που εισέρχονται στη βιβλιοθήκη όσο και για τ ο προσωπικό που τους εξυπηρετεί.
Δεν μπορε ί να γίνει καμία εξαίρεση για οποιονδήποτε από τους παραπάνω κανόνες για κα νέναν και με οποιαδήποτε αιτιολογία.
Όλες οι ρυθμίσεις λειτουργίας κ αι εξυπηρέτησης κοινού αναρτώνται στον δικτυακό τόπο της Βιβλιοθήκης και στ ην είσοδο του κτιρίου της επικολλάται σχετική ανακοίνωση και εξαρτώνται από τις επιδημιολογικές συνθήκες.
Για οποιοδήποτε άλλο ερώτημα , μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στα 2661087323-87327-8 7339 ή ηλεκτρονικά στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από του ς αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιή σετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στην υπηρεσία Ρωτήστε μας. p> X-EXTRAINFO:Η Κεντρική Βιβλιοθήκη, από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 και καθ’ όλη τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου, λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή. Διαβάστε π ερισσότερα... DTSTAMP;TZID=Europe/Athens:20240329T171116 DTSTART;TZID=Europe/Athens:20200903T080000 DTEND;TZID=Europe/Athens:20200930T170000 SEQUENCE:0 TRANSP:OPAQUE END:VEVENT END:VCALENDAR