Τι παίζει Σήμερα

Joker @Σινέ Ορφεύς, 3-23/10

Ώρα έναρξης: 21:00
Μία στήλη με θέματα υγείας για την Κέρκυρα, τους Κερκυραίους και για όλη την Ελλάδα. Υγεία Κέρκυρα.

9 λόγοι για να γυμναστείς εκτός από το ωραίο σώμα

 
Άλλοι 9 λόγοι για να γυμναστείς εκτός από το ωραίο σώμα:

Το ότι η άσκηση χαρίζει καλύτερη εμφάνιση δεν είναι αρκετό για να σε πείσει να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι..

Οι παρακάτω λόγοι ίσως σε κάνουν να αλλάξεις γνώμη:

9 λόγοι για να γυμναστείς εκτός από το ωραίο σώμα1) ΠΟΝΑΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ: Οι υγιής ενήλικες που γυμνάζονται συστηματικά υποφέρουν λιγότερο απο μυοσκελετικούς πόνους. Αυτό συμβαίνει επειδή η γυμναστική δρα προληπτικά,αφού δυναμώνει τους μύς και τα οστά ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο για τραυματισμούς και καταπόνηση.

2) ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ: Ειδικά η αερόβια άσκηση, καθώς ενισχύει την καρδιακή μας λειτουργία με πολλούς τρόπους,αφού αυξάνει την αντοχή του καρδιακού μθ, μας βοηθά να απομακρύνουμε το λίπος, διατηρεί την πίεση μας σε φυσιολογικά επίπεδα κ.α.

3) ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΙΣ ΙΩΣΕΙΣ: Από την άσκηση δεν ωφελείτε μόνο το μυοσκελετικό σύστημα αλλά και το ανοσοποιητικό. Απόδειξη το οτι οι άνθρωποι που ασκούνται για περίπου 5 φορές/εβδομάδα, παρουσιάζουν 33% λιγότερα κρυολογήματα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

4) ΜΑΣ ΔΙΑΤHΡΕΙ ΝΕΟΥΣ: Όταν γυμναζόμαστε βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος και η θρέψη των κυττάρων ενώ απομακρύνονται οι τοξίνες και μειώνονται οι ελεύθερες ρίζες που είναι υπεύθυνες για τη γρήγορη γήρανση του οργανισμού.

5) ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ: Όσο παράξενο και να σας φαίνεται, με την άσκηση και εννοείτε την σωστή στοματική υγιεινή, αποτρέπεται η ανάπτυξη της περιοδοντίτιδας. Γιατί όταν γυμναζόμαστε μειώνετε η παραγωγή της Γ-αντιδραστικής πρωτεΐνης στο αίμα.

6) ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ: Η άσκηση όχι μόνο διευκολύνει την έλευση του ύπνου αλλά βελτιώνει και την ποιότητα του εξασφαλίζοντας ενα ήρεμο και συνεχή ύπνο.

7) ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: η συστηματική άσκηση φαίνεται οτι μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες για καρκίνο του μαστού έως και 22%.
15΄ λεπτά ελαφρύ τζόκινγκ 3 φορές την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης έως και 40%!

8) ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ: Είναι κάτι παραπάνω απο γνωστό πιά οτι η άσκηση αυξάνει την έκκριση σεροτονίνης,του νευροδιαβιβαστή που μπορεί να ανεβάσει τη διάθεση μας αλλά και ενδορφινών,που επίσης απελευθερώνονται κατά την άσκηση και έχουν χαλαρωτικό ρόλο.

9) ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ: Παλιές και νέες έρευνες συμφωνούν οτι η άσκηση μας κάνει πιό διαυγείς.Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου ισχυρίζεται οτι η επίδραση της είναι πιο αποτελεσματική και απο εκείνη της εξάσκηση με σταυρόλεξα κ.α.


Λίλη Μιχαλά
Καθηγήτρια Φ. Αγωγής & Αθλητισμού
Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ

Pilates Trainer - Εξειδικευμένη άσκηση σε εγκύους + Λεχώνες
Λειτουργική προπόνηση
Προπονήτρια κολύμβησης 

Τ: 6987-50-1800 
M: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  
f.b: Εγκυμοσύνη και άσκηση - Λίλη Μιχαλά

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Palaiokastritsa Apartments

Παλαιοκαστρίτσα

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News