Τι παίζει Σήμερα

Ad Astra @Σινέ Ορφεύς, 19-25/9

Ώρα έναρξης: 21:00
Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους

Συμβουλές διατροφής για τις ημέρες των Χριστουγέννων

Συμβουλές διατροφής για τις ημέρες των Χριστουγέννων

Την περίοδο των Χριστουγέννων, οι γιορτές και οι κοινωνικές υποχρεώσεις είναι αυξημένες. Οι γαστρονομικοί πειρασμοί σαφώς πιο πολλοί, κατάσταση που δημιουργεί αρκετό αγχος σε άτομα που θέλουν να χασουν βάρος ή να παραμείνουν σταθεροί στο βάρος τους.

ImageΓια την αποφυγή της αύξησης του σωματικού σας βάρους , δώστε προσοχή στα ακόλουθα:

Μην πάτε ποτέ πεινασμένοι σε τραπέζι. Ο περισσότερος κόσμος, όταν είναι καλεσμένος σε βραδινό τραπέζι, δεν τρώει όλη τη μέρα προκειμένου να φάει μεγαλύτερη ποσότητα το βρασδυ. Η συγκεκριμένη κίνηση δεν οφελεί, γιατί θα σας κάνει να φάτε λαίμαργα και δεν θα μπορέσετε να ελέγξετε την ποσότητα.

Σταματάτε λίγο πριν νιώσετε χορτασμένοι. Ο εγκέφαλος χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να δεχτεί τα μηνύματα κορεσμού, συνεπώς η κατάλληλη στιγμή να σταματήσετε την κατανάλωση τροφής είναι όταν θα αισθανθείτε κορεσμό αλλά θα υπάρχει και περιθώριο για 5-6 μπουκιές φαγητού ακόμα. Όταν τελειώσετε το γεύμα σας μην κάθεστε στο τραπέζι για συζήτηση, προτιμήστε το σαλόνι ή άλλο χώρο.

Διατηρείστε τα συνήθη επίπεδα φυσικής δραστηριότητας σας. Μην αφήνετε πίσω την συνήθη ρουτίνα άσκησης που έχετε λόγω διακοπών μετά θα είναι δυσκολότερο να επανέλθετε σε αυτήν. Αν πάλι δεν κάνετε κάποια μορφή άσκησης φροντίστε να κινείστε περισσότερο, να ανεβαίνετε με σκάλες αντί του ασανσέρ και να αποφεύγετε τη χρήση αυτοκινήτου όταν μπορείτε.

Παραμείνετε ήρεμοι στις γιορτές. Το άγχος αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, αυξάνοντας την επιθυμία για ΄΄τσιμπολόγημα’’ με αποτέλεσμα να τρώμε για να νιώσουμε καλύτερα (comfort eating).

Περιοριστείτε την κατανάλωση γλυκών στο ένα κομμάτι. Να θυμάστε ότι τρώγοντας ένα παίρνετε όλη την ευχαρίστηση που αναζητάτε.

Σωστές – έξυπνες επιλογές

  • Προτιμήστε γαλοπούλα γεμιστή (480 kcal), από αρνί με πατάτες φούρνου (720 kcal) ή χοιρινό με πατάτες φούρνου (780 kcal).

  • Προτιμήστε μελομακάρονο (130 kcal) ή δίπλα (110 kcal) από κουραμπιέ (155 kcal), τσουρέκι (210 kcal) ή βασιλόπιτα (380 kcal).

  • Αν νιώσετε ότι το παρακάνατε, την επομένη φάτε κάτι πολύ ελαφρύ και προσπαθήστε να αυξήσετε τη σωματική σας δραστηριότητα.

  • Προτιμήστε αλκοολούχα ποτά χαμηλά σε θερμίδες.

Επιτραπέζιο κρασί 85 ml (63 θερμίδες), γλυκό κρασί 80 ml ( 90 θερμίδες ), ελαφριά μπύρα 330 ml (101 θερμίδες), κανονική μπύρα 330 ml (148 θερμίδες ), Gin ή whiskey ή vodka 45 ml (145 θερμίδες), σαμπάνια 330 ml (~ 200 θερμίδες )

Εορταστικό γεύμα σε συγγενικό ή φιλικό σπίτι

Όταν το εορταστικό γεύμα γίνετε σε συγγενικό ή φιλικό σπίτι τότε ίσως οι επιλογές σας να είναι περιορισμένες. Ακόμη και αν τα φαγητά που υπάρχουν στο τραπέζι δεν ταιριάζουν στο πρόγραμμα σας, μπορείτε να επιλέξετε από τα φαγητά που έχουν ετοιμάσει για σας χωρίς να ξεφύγετε.

  • Χρησιμοποιήστε τον σχεδιασμό του πιάτου ‘’σωστής διατροφής’’. Γεμίστε το μισό πίατο με λαχανικά. Στη συνέχεια το άλλο μισό πίατο, ξαναχωρίστε το στη μέση και γεμίστε το ένα τέταρτο του πίατου με πρωτεΐνη (κρεας,τυρί, αυγό) και το άλλο τέταρτο με υδατάνθρακες (όπως ρύζι, πατάτες, μακαρόνια) και ίσως ένα μικρό κομμάτι πίτα.

 

ΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ ΕΜΙΛΥ

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ 3 ΚΕΡΚΥΡΑ 49100

Τ. 26610 30678 Κ. 6947441664

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Kaiser Bridge Restaurant

Γέφυρα του Κάιζερ

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News