Τι παίζει Σήμερα

Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους
Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και.. η δίαιτα;

Καλοκαίρι, διακοπές , ήλιος , θάλασσα, καλή παρέα και φαγητό σε ψαροταβέρνα δίπλα στο κύμα! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Μήπως να μην χαλάσει τη δίαιτά του; Δύσκολο.. Όχι όμως ακατόρθωτο, αρκεί να ακολουθήσει κάποιους βασικούς κανόνες στις επιλογές του!

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και.. η δίαιτα;

Υπάρχουν μικρά "μυστικά",  τα οποία είναι καλό να θυμάστε όταν πηγαίνετε σε μια ψαροταβέρνα:

1. Μην φτάσετε ποτέ πεινασμένοι στην ταβέρνα. Φροντίστε λίγο νωρίτερα να έχετε καταναλώσει κάποιο μικρό και ελαφρύ σνακ (φρούτο, γιαούρτι, στικς λαχανικών) που θα σας έχει «κόψει» ελαφρώς την πείνα. 

2. Περιορίστε όσο μπορείτε την παραγγελία των ορεκτικών και δώστε βάρος στο βασικό γεύμα της επιλογής σας. Αν η παρέα διαφωνεί και το τραπέζι έχει γεμίσει από μεζέδες, εσείς προσπαθήστε να αποφύγετε τουλάχιστον τους τηγανιτούς. Επιλέξτε έξυπνα και προσθέστε τους στο πιάτο σας έτσι ώστε να είναι διακριτή η ποσότητα του φαγητού που θα καταναλώσετε και να απόφυγετε τα άσκοπα τσιμπολογήματα! 

3. Ξεκινήστε με σαλάτα! Μειώνει την όρεξη μέχρι να έρθει το κυρίως πιάτο και δεν τρώτε παραπάνω ποσότητα από αυτή που έχετε πραγματικά ανάγκη. Αποφύγετε τις σαλάτες με τα πολλά υλικά (κρουτόν, τυριά, αλλαντικά) και τα παχυντικά dressings (μαγιονέζα, σάλτσες με μουστάρδα, σως ).Προτιμείστε απλές σαλάτες που έχουν μόνο λαχανικά και ζητήστε να προσθέσετε εσείς το ελαιόλαδο ώστε να ελέγξετε την ποσότητα καλύτερα.

Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και.. η δίαιτα;

4. Για κυρίως πιάτο σε γενικές γραμμές αποφύγετε τα τηγανητά ψάρια και θαλασσινά και προτίμησε τα ψητά. Διαλέξτε κάποιο φρέσκο ψάρι στα κάρβουνα , γαρίδες ή χταπόδι ψητό , σερβιρισμένα με λαχανικά ή λίγο ρύζι.

Αν θέλετε οπωσδήποτε να παραγγείλετε μακαρονάδα με γαρίδες και θαλασσινά, φροντίστε τουλάχιστον να μην έχετε καταναλώσει καθόλου ορεκτικά, παρά μόνο αρκετή πράσινη σαλάτα! 

5. Το αλκοόλ και κυρίως η μπύρα είναι μια κλασσική συνήθεια δίπλα στη θάλασσα. Και φυσικά δύσκολα κάποιος περιορίζεται στο ένα ποτήρι! Γι’αυτό και ένα ποτήρι παγωμένο κρασί είναι σίγουρα πιο ενδεδειγμένη επιλογή από την μπύρα. Προσοχή όμως, μην πίνετε αλκοόλ για να ξεδιψάσετε! Γι’ αυτό το λόγο να έχετε πάντα στο τραπέζι και ένα μπουκάλι νερό.

6. Στο τέλος, προσπαθήστε να αποφύγετε το γλυκό. Θα επιβαρύνετε άδικα τον οργανισμό σας με περιττές θερμίδες και μετά πολύ πιθανόν να το μετανιώσετε. Αν πάλι δεν μπορείτε να αντισταθείτε.. προτιμήστε καλύτερα φρέσκα φρούτα ή λίγο γιαούρτι με γλυκό του κουταλιού , ή κάποιο σορμπέ φρούτων.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

 

Μαρία Μπαλή, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Start Diet

Διεύθυνση: Σταματίου Δεσύλλα 12

Τηλ. Επικοινωνίας: 26610 20882

Κιν: 6944217235

Facebook page: Startdiet by Maria Bali

 

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Vrachos

Παλαιοκαστρίτσα

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News