Τι παίζει Σήμερα

Face The Music @ Cygnus, 16/11/2018

Ώρα έναρξης: 17:00

Under @ Naok Azur, 16/11/2018

Ώρα έναρξης: 20:00
Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους

Η απενεχοποίηση των ζυμαρικών και συνταγή σαλάτας με ζυμαρικά

Πολύ ευχάριστα νέα για τους λάτρεις των ζυμαρικών:

Νέα έρευνα υποστηρίζει πως τα ζυμαρικά όχι μόνο δεν παχαίνουν αλλά αντίθετα μπορεί να βοηθήσουν και στο αδυνάτισμα!

Όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο του επιστημονικού εντύπου Nutrition and Diabetes, ερευνητές του Μεσογειακού Νευρολογικού Ινστιτούτου Neuromed, μελέτησαν στοιχεία από δύο μεγάλες επιδημιολογικές μελέτες που περιλάμβαναν συνολικά πάνω από 23.000 ανθρώπους στην Ιταλία.

Η απενεχοποίηση των ζυμαρικών και συνταγή σαλάτας με ζυμαρικά

Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι, η κατανάλωση ζυμαρικών όχι μόνο δεν συνδέεται με αυξημένη παχυσαρκία αλλά αντίθετα, όσοι τα κατανάλωναν, είχαν μικρότερο δείκτη μάζας σώματος και μικρότερη περίμετρο μέσης.

Τα ζυμαρικά θεωρούνται βασικό κομμάτι της Μεσογειακής Διατροφής. Μέσα από ποικίλους μαγειρικούς συνδυασμούς αναδεικνύεται η θρεπτικότητα, η γευστικότητα και η νοστιμιά τους, κάνοντας τους λάτρεις της υγιεινής διατροφής να αδυνατούν να αποχωριστούν την αγαπημένη τους λιχουδιά.  Γι’αυτό και διατηρούν διαχρονικά σταθερή την υψηλή τους θέση στις διατροφικές απαιτήσεις των μεσογειακών λαών, και όχι μόνο..!!

Στην ουσία, τα μακαρόνια αποτελούν μια αγνή τροφή φυτικής προέλευσης που προσφέρει δύναμη, ενέργεια αργής απελευθέρωσης και σημαντικές θρεπτικές ουσίες στον οργανισμό. Δεν είναι τυχαία η προτίμησή τους στα διαιτολόγια των αθλητών για ενέργεια με διάρκεια!

Συνδυάζοντάς τα με απλές σάλτσες με λαχανικά, κόκκινο κρέας, πουλερικά ή ψάρια και θαλασσινά,  μπορούν να αποτελέσουν ένα υγιεινό, πλούσιο σε γεύση και χαμηλό σε θερμίδες, γεύμα.

Ακόμα και όσοι από’σας ακολουθείτε μια δίαιτα, μπορείτε να τα εντάξετε άφοβα στο πρόγραμμά σας, αρκεί φυσικά να μην υπερβάλετε στην ποσότητα και να αποφεύγετε να τα συνοδεύετε με σάλτσες πολύ λιπαρές, που περιέχουν αρκετό αλάτι ή ζάχαρη!

Τα τελευταία χρόνια κυκλοφορούν στο εμπόριο ζυμαρικά ειδικού τύπου, όπως πχ τα ζυμαρικά ολικής άλεσης πλούσια σε φυτικές ίνες τα οποία μπορείτε να προτιμήσετε, ή ακόμα και αυτά χωρίς γλουτένη.

Γευστική και υγιεινή πρόταση:

Σαλάτα ζυμαρικών:

Υλικά: 1 φλιτζάνι μαγειρεμένα ζυμαρικά ολικής άλεσης

1/2 φλιτζ βρασμένο καλαμπόκι

Ψιλοκομμένα λαχανικά της αρεσκείας σας (πχ ντομάτα, αγγούρι, πολύχρωμες πιπεριές, φρέσκο κρεμμυδάκι, 4-5 ελιές)

1 κονσέρβα τόνου ή 60 γρ τυρί με χαμηλά λιπαρά

Για το dressing: 1 κουταλιά της σούπας μουστάρδα, ξίδι, ελαιόλαδο.

1 πρέζα πάπρικα προαιρετικά , λίγο αλάτι

Εκτέλεση:

Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε ένα μεγάλο μπολ. Ρίχνουμε το dressing και στο τέλος προσθέτουμε μια κουταλιά της σούπας ωμό ελαιόλαδο!

 

Καλή σας απόλαυση!

ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΛΗ

ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Corfuland Live Webcams

Rodostamo Resort & Spa

Κομμένο

Δείτε live

Simatis Real Leather

Ελ. Βενιζέλου 26, Παλιό Λιμάνι, Κέρκυρα

Δείτε live

Corfu Holiday Palace

Ναυσικάς, Κανόνι

Δείτε live

Corfuland News