Τι παίζει Σήμερα

Ad Astra @Σινέ Ορφεύς, 19-25/9

Ώρα έναρξης: 21:00
Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας με σωστή διατροφή

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας με σωστή διατροφή

Ορισμένοι άνθρωποι είναι πιο επιρρεπείς στα κρυολογήματα και στους διάφορους ιούς. Παρόλο που δεν συνιστά σοβαρό πρόβλημα υγείας, με το κρυολόγημα το σώμα μας γίνεται ευάλωτο και αδύναμο για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Οι ιογενείς λοιμώξεις διασπείρωνται και πολλές φορές εμφανίζονται με τη μορφή επιδημίας κατά τους χειμερινούς μήνες, κάτι που έχει οδηγήσει στην κοινή πεποίθηση ότι το κρύο προκαλεί κρυολόγημα. Ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο κάποιοι προσβάλλονται συχνά από κρυολογήματα σχετίζεται πιθανότατα, με την κατάσταση του ανοσοποιητικού τους συστήματος. Η ισχύς του ανοσοποιητικού μειώνεται εάν δεν έχουμε σωστή διατροφή, επαρκή ποσότητα & ποιότητα ύπνου και παράλληλα λόγω χρόνιου στρές.

ImageΥπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν να αποφύγουμε ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες εμφάνισης ενός κρυολογήματος. Μια ισορροπημένη διατροφή υψηλής περιέκτικότητας σε φρούτα (εσπεριδοειδή), πράσινα φυλλώδη λαχανικά, σιτηρά ολικής αλέσεως και χαμηλης περιεκτικότητας σε απλά σακχαρα και λιπαρά, παρέχει στον οργανισμό πληθώρα θρεπτικών συστατικών – βιταμινών και βοηθά στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού.

  • Η βιταμίνη C βοηθά στην παραγωγή λευκοκυττάρων, αντισωμάτων και ιντερφερονών και διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην πρόληψη του πολλαπλασιασμού των ιών. Επίσης είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό, προστατεύοντας τα κύτταρα από διαδικασίες φθοράς (κοινό κρυολόγημα), βοηθά στην απορρόφηση μερικών μορφών σιδήρου, έχει επουλωτικές και αναπλαστικές δρασεις και τέλος συμμετέχει στο σχηματισμό ερυθρών αιμοσφαιρίων.

  • Το β-καροτένιο που απαντάται σε φρούτα και λαχανικά με βαθύ κιτρινο ή πορτοκαλί χρώμα αλλα και σε λαχανικά με σκούρο πράσινο χρωμα συντελεί στην ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος.

  • Σημαντικό προστατευτικό συστατικό είναι και ο ψευδάργυρος. Ο ψευδάργυρος βοηθά στην ενίσχυση της παραγωγής Τ –λεμφοκυττάρων. Καλές πηγές αποτελούν το κρέας,τα οστρακοειδή,τα σύκα,οι ξηροί καρποι, τα μανιτάρια και τα μη αποφλοιωμένα δημητριακά

  • Προστατευτικά μπορεί να δράσει και το σκόρδο. Το σκόρδο λόγω της αλλισίνης που περιέχει, διαθέτει έντονη μικροβιακή δράση και διεγείρει την παραγωγή λευκοκυττάρων. Προστατευτικά στο κρυολόγημα μπορεί να δράσει το πλούσιο σε φλαβονοειδή χαμομήλι.

 

ΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ ΕΜΙΛΥ Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ 3 ΚΕΡΚΥΡΑ 49100

Τ. 26610 30678 Κ. 6947441664

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. www.kosteletou.gr

 

 

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Kaiser Bridge Restaurant

Γέφυρα του Κάιζερ

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News