Τι παίζει Σήμερα

Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους

Χάστε τα κιλά του καλοκαιριού, χωρίς δίαιτα

Χάστε τα κιλά του καλοκαιριού, χωρίς δίαιτα

Καλωσορίζουμε τον Σεπτέμβρη, φροντίζοντας το σώμα μας και τη υγεία μας! Σωστή διατροφή θα πρέπει να έχουμε έτσι και αλλιώς, χειμώνα, καλοκαίρι, άνοιξη και φθινόπωρο.

Για να χάσετε τα κιλά του καλοκαιριού, χωρίς δίαιτα, ακολουθήστε ορισμένες βασικές και χρήσιμες συμβουλές διατροφής.

  • Προσπαθήστε το γεύμα σας να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική συνήθεια την οποία πρέπει να υιοθετήσετε, αν θέλετε να είστε αδύνατοι. Με το να τρώτε αργά προσφέρετε στον οργανισμό σας μεγαλύτερη απόλαυση, με μικρότερη ποσότητα φαγητού. Τα «αργά» γεύματα, δίνουν το έναυσμα στο σώμα σας να γεμίσει με ορμόνες. Aντιθέτως τρώγοντας γρήγορα, μπλοκάρετε τα σήματα του κορεσμού και οδηγείστε σε επεισόδια υπερφαγίας.

  • Κοιμηθείτε περισσότερο. Έρευνες έχουν δείξει ότι, 1 ώρα παραπάνω ύπνου το βράδυ, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε μέχρι και 30 κιλά το χρόνο. Όταν κοιμάστε αποφεύγετε την απερίσκεπτη κατανάλωση ανθυγιεινών γευμάτων. Επίσης, ο λιγότερος ύπνος αυξάνει την όρεξη.

  • ImageΑυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.Προσπαθήστε να καταναλώνετε 2 μερίδες φρούτων και 3 μερίδες λαχανικών μέσα στην ημέρα σας. Περιέχουν κυρίως, φυτικές ίνες και νερό, με αποτέλεσμα να αισθάνεστε κορεσμό με λιγότερες θερμίδες.

  • Προσθέστε τις σούπες στη διατροφή σας. Οι σούπες στο ξεκίνημα ενός γεύματος βοηθάνε στη μείωση της όρεξης. Έτσι, θα χορτάσετε γρήγορα, με μικρότερη ποσότητα φαγητού. Προτιμήστε σούπες λαχανικών ή κρέατος και αποφύγετε σούπες με κρέμες γάλακτος και πολλά λιπαρά.

  • Καταναλώστε προϊόντα ολικής αλέσεως όπως μαύρο ρύζι, κριθάρι, βρώμη, ή ολόκληρο σιτάρι. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες βελτιώνουν και το λιπιδαιμικό προφίλ του οργανισμού.

  • Βάλτε στόχο να φορέσετε το αγαπημένο σας ρούχο, που δεν σας κάνει πια. Τοποθετήστε το σε ένα σημείο όπου θα το βλέπετε καθημερινά, ώστε να μην ξεχάσετε το στόχο σας.

  • Μαγειρέψτε στο σπίτι, αντί να τρώτε έξω. Έρευνες έχουν δείξει ότι, αυτή είναι μία πολύ βασική συνήθεια που πρέπει να υιοθετήσετε έτσι ώστε να χάσετε βάρος. Μαγειρέψτε τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά, όπως κοτόπουλο, ψάρι, μοσχάρι και προσθέστε πολύχρωμα λαχανικά ή βότανα.

  • Ελαττώστε το αλκοόλ. Το αλκοόλ είναι το δεύτερο πιο θερμιδογόνο μετά το λίπος.Το λίπος δίνει 9 kcal/gr και το αλκοόλ 7 kcal/gr. Επίσης, το αλκοόλ συνοδεύεται συνήθως από τσιπς, φιστίκια και άλλα σνακ, τα οποία οδηγούν σε ακόμα μεγαλύτερη πρόσληψη θερμίδων.

  • Ξεκινήστε να πίνετε πράσινο τσάι. Έρευνες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι αυξάνει τον μηχανισμό καύσης του λίπους, πιθανότατα λόγω της δράσης των κατεχινών.

  • Επιλέξτε ένα μικρότερο πιάτο για να σερβίρετε το φαγητό σαςαντί για ένα μεγαλύτερο. Αυτό αυτόματα θα σας οδηγήσει στη λήψη περίπου 100-200 λιγότερων θερμίδων/ημέρα.Μετρήστε την ποσότητα του φαγητού πριν το βάλετε στο πιάτο σας.

  • Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα. Περπατώντας 20 λεπτά την ημέρα, καθαρίζοντας το σπίτι για 30 λεπτά, κουρεύοντας το γρασίδι για 20 λεπτά, κ.ά μπορείτε να χάσετε μέχρι και 100 θερμίδες κάθε μέρα. Αυτό σημαίνειμέχρι και 20 κιλά το χρόνο.

 

 

 

ΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ ΕΜΙΛΥ Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ 3 ΚΕΡΚΥΡΑ 49100

Τ.26610 30678Κ.6947441664

emily@kosteletou.grwww.kosteletou.gr

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Palaiokastritsa Apartments

Παλαιοκαστρίτσα

Δείτε live

Corfuland News