Τι παίζει Σήμερα

  • #DEALIFE: για ένα γεύμα δύο ατόμων από το μεζεδοπωλείο-ταβέρνα Μεζεδομπερδέματα.
     
    Μόνο:12,5€
    Αρχική αξία25€
    Έκπτωση50%
    Δείτε το
  • instagramcorfuland
  • Radio DJ
  • Corfuland Shop
  • Rythmos fm 26102015
  • aktina radio 081118
  • star fm 26102015
  • Pop fm 12072016
  • kyma
  • Neo Radiofono apo 5-3-2014 - ξανα από 20-03-2017
Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους
Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Ασφαλείς και υγιεινές επιλογές διατροφής στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό

Ασφαλείς και υγιεινές  επιλογές  διατροφής  στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό

Η περίοδος της εγκυμοσύνης και του θηλασμού χαρακτηρίζεται από αλλαγές στο σώμα της γυναίκας, στις συνήθειές  της και στον προγραμματισμό της ημέρας  της συνολικά. Μπροστά σε μεγάλες  αλλαγές, η ενημέρωση βοηθά στη διάλυση της σύγχυσης και του άγχους.  
 

Ισορροπημένη διατροφή
 

Η επιθυμητή αύξηση βάρους της μητέρας καθορίζει και το πόσες είναι οι ανάγκες της σε ενέργεια. Συνήθως όμως η σημαντικότερη αύξηση των ενεργειακών της αναγκών σημειώνεται στο τελευταίο τρίμηνο  της κύησης, και κατόπιν στο θηλασμό όπου διπλασιάζονται! Αυτό το πλεόνασμα ενέργειας, η έγκυος και η θηλάζουσα γυναίκα θα πρέπει να το παίρνουν από θρεπτικές τροφές, πλούσιες σε ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνες (ιδίως βιταμίνες C και D) και ιχνοστοιχεία (ιδίως ψευδάργυρο και χαλκό), άπαχη πρωτεΐνη, ακόρεστα λιπαρά οξέα (ιδίως ω-3) και φυσικά σύνθετους υδατάνθρακες, οι οποίοι πρέπει να αποτελούν τη βάση της διατροφής της και να προέρχονται από μια ποικιλία τροφίμων, όπως λαχανικά, όσπρια, δημητριακά και προϊόντα τους ολικής άλεσης. Μάλιστα, όσο λιγότερο επεξεργασμένα ή βρασμένα σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες είναι αυτά τα τρόφιμα, τόσο περισσότερες θρεπτικές ουσίες συγκρατούν. Αντίθετα τα προϊόντα και τα γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος ή ζάχαρη θα πρέπει να περιορίζονται τόσο σε συχνότητα όσο και σε ποσότητα.

Επίσης είναι απαραίτητο η γυναίκα να γνωρίζει ποια τρόφιμα να αποφεύγει για την ασφάλεια και την επαρκή σίτιση του παιδιού της.
 

Ασφαλείς και υγιεινές επιλογές διατροφής στην εγκυμοσύνη και το θηλασμό

 

Τέτοια τρόφιμα είναι:

 

- Για την εγκυμοσύνη: τα γαλακτοκομικά προϊόντα που δεν είναι παστεριωμένα, τα όχι καλά διατηρημένα ή μαγειρεμένα κρέατα και πουλερικά, το συκώτι και γενικά τα εντόσθια, το μισοβρασμένο αβγό, τα μεγάλα ψάρια του ωκεανού, τα όχι καλά πλυμένα λαχανικά, ιδίως τα φυλλώδη που απαιτούν πιο επιμελές πλύσιμο, οι πηγές καφεΐνης (καφές, τσάι, κακάο), το αλκοόλ, τα αλλεργιογόνα τρόφιμα και τα διατροφικά συμπληρώματα που περιλαμβάνουν βιταμίνη Α, η οποία σε μεγάλες δόσεις είναι τοξική για το έμβρυο.

- Για το θηλασμό: τα πολύ όξινα, καυτερά και πικάντικα τρόφιμα που μπορεί να αλλάξουν τη γεύση του γάλατος, καθιστώντας το μη αποδεκτό από το βρέφος, ο καφές που επίσης περνά στο γάλα και κάνει νευρικό το θηλάζον βρέφος, το αλκοόλ (που μπορεί όμως να καταναλώνεται σε μικρές ποσότητες, απλά με απόσταση τουλάχιστον 2 ωρών από τον επόμενο θηλασμό), και τα αλλεργιογόνα τρόφιμα (κατ’ εξακολούθηση από την εγκυμοσύνη)

 

 ΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ ΕΜΙΛΥ   Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

                              ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ 3      ΚΕΡΚΥΡΑ 49100

                                       Τ.26610 30678  Κ.6947441664

                                       emily@kosteletou.gr     www.kosteletou.gr

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Vrachos

Παλαιοκαστρίτσα

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News