Τι παίζει Σήμερα

Διατροφή Κέρκυρα - ΚΕΝΤΡΙΚΗ. Μία στήλη για την διατροφή από Κερκυραίους διαιτολόγους
Ειδοποίηση
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Απαλλαχτείτε από τα περιττά κιλά των εορτών

Απαλλαχτείτε από τα περιττά κιλά των εορτών με 5 μικρές αλλαγές στη διατροφή σας  

Οι ημέρες των γιορτών σε πολλούς από εμάς εκτός από τις ευχάριστες αναμνήσεις, άφησαν και κάποια κιλά παραπάνω. Τα παραδοσιακά εδέσματα και γλυκίσματα των Χριστουγέννων, τα πλούσια σε λιπαρά και υδατάνθρακες γεύματα σε συνδυασμό με την πολύ συχνή κατανάλωση αλκοόλ, παρέσυραν πολλούς σε καταχρήσεις.

Για την απώλεια των κιλών αυτών χρειάζεται να προσφέρουμε στον οργανισμό μας μια ισορροπημένη διατροφή που θα μας εξασφαλίσει την επιθυμητή απώλεια σωματικού λίπους, χωρίς να καταφύγουμε σε σύντομες, εξαντλητικές δίαιτες,  που οδηγούν σε αύξηση των καταστάσεων υπερφαγίας και σε γρήγορη απώλεια σωματικού βάρους που κυρίως οφείλεται σε απώλειες υγρών, γλυκογόνου και μυϊκής μάζας.

Με 5 μικρές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε στη διατροφή μας, θα μας βοηθήσουν να απαλλαχθούμε από τα περιττά κιλά των εορτών και θα γεμίσουν τον οργανισμό μας με ευεξία και υγεία.

  • Φροντίστε καθημερινά να καταναλώνετε 5 γεύματα: Πρωινό, δύο σνακ, μεσημεριανό  και ένα ελαφρύ βραδινό. Μην αφήνετε τον οργανισμό σας χωρίς πρόσληψη γεύματος για πάνω από 3 ώρες. Καταναλώστε ποιοτικά ολιγοθερμιδικά σνακ όπως φρούτα, προϊόντα ολικής αλέσεως/σικάλεως και γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά.

  • Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με φυτικές ίνες. Καταναλώστε τουλάχιστον 6 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και νερό, αποτελώντας ιδανική επιλογή για απώλεια σωματικού βάρους, αυξάνοντας παράλληλα και το αίσθημα του κορεσμού.

  • Μην παραλείπετε το πρωινό γεύμα. Το πρώτο γεύμα της ημέρας, αν είναι καλά δομημένο, παρέχει πολύτιμη ενέργεια για όλη τη μέρα στον οργανισμό, συμβάλλοντας στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους. Παράλληλα ενεργοποιεί το μεταβολισμό, αυξάνει τις ημερήσιες καύσεις, ενώ βοηθά στον καλύτερο έλεγχο της όρεξης και των γευμάτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

  • Περιορίστε την πρόσληψη των κενών θερμίδων.  Τα αναψυκτικά, οι καφέδες, τα γλυκά ροφήματα και τα αλκοολούχα ποτά, έχουν πολύ μικρή, αν όχι μηδαμινή θρεπτική αξία. Επιπλέον είναι πλούσια σε θερμίδες και αυτό κυρίως λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς τους σε ζάχαρη. Δεν προκαλούν τον κορεσμό που προκαλεί μία στερεά τροφή, με αποτέλεσμα να μην καλύπτουν το αίσθημα της πείνας.    

  • Αυξήστε την φυσική σας δραστηριότητα. Υιοθετείστε φυσική δραστηριότητα 4 - 5 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον 40 λεπτά. Ακόμη και ένας περίπατος μπορεί να βοηθήσει την τόνωση του μεταβολισμού και την επαναφορά των καύσεων σε φυσιολογικά επίπεδα.



ImageΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ ΕΜΙΛΥ    

Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

                         ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΘΟΔΙΟΥ 3      

ΚΕΡΚΥΡΑ 49100

                         Τ. 26610 30678  Κ. 6947441664

                         Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.     

www.kosteletou.gr

 

Corfuland Live Webcams

Τα Δίχτυα Εστιατόριο

Δασσιά

Δείτε live

Akti Kontogialos - Spyros Seaside Bar Restaurant

Παραλία Κοντογυαλού

Δείτε live

Vrachos

Παλαιοκαστρίτσα

Δείτε live

Corfuland Tips

Corfuland News